Skip to main content

hallo, ik had twee routers moeten krijgen om mijn wifi- signaal thuis te verbeteren. Ik heb het nog niet ontvangen en heb ook geen informati

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hi @Tomex, welkom op ons forum. Heb je de apparatuur inmiddels ontvangen? Mocht je die nog niet hebben ontvangen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb de producten nog niet ontvangen.  Ik heb het formulier ingevuld met mijn gegevens.  met vriendelijke groet


Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik ben direct aan de slag gegaan en ik heb (nogmaals) een set Experia Wifi's naar de Primera in jouw dorp verstuurd. Morgen na 14.30 uur ligt het pakketje hier voor je klaar! Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs van de contracthouder mee te nemen. Laat je weten of het gelukt is om het pakket op te halen? Ik hoor het graag van je!


oké morgen zal ik schrijven of ik het heb ontvangen


Ja.  Ik heb mijn pakket ontvangen


Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat je het pakket hebt ontvangen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!


Reageer