Skip to main content

Ik heb voor m’n nieuwe appartement apparatuur voor Internet besteld. Ik dacht dat bestelling 2 december geleverd zou worden. Maar het komt morgen al aan. En Ik krijg pas vrijdag de sleutel.

Hoe los ik dat op?

Je kunt voor de deur staan, maar het is best frisjes buiten.

Als de pakketjes-bezorger jou niet thuis aantreft, kun je de bestelling ergens afhalen. Maar dan is het best handig als je weet waar dat is. 

Waarschijnlijk bij een Post-NL afhaalpunt zoals een supermarkt. 


Als het mogelijk is, keuze maken in de PostNL app voor de bezorging.


@Ruben H  Hoe is dit afgelopen?  Kun je de bestelling nu inderdaad bij een afhaalpunt ophalen? 

 


Ha @Ruben H, welkom op het KPN forum. Oeps, dat is net iets te vroeg. De koerier doet een poging het pakket af te leveren op het aansluitadres. Daarna zal het pakketje bij een PostNL punt in jouw buurt worden afgeleverd. Daar ligt het 14 dagen voor je klaar. Is het allemaal gelukt? 

Admin: edit PostNL doet 1 afleverpoging 


Als de pakketjes-bezorger jou tweemaal niet thuis aantreft, kun je de bestelling ergens afhalen.

Dat is sinds kort nog maar 1 keer :

https://www.postnl.nl/over-postnl/pers-nieuws/nieuws/2019/pakketten-bij-niet-thuis-direct-naar-postnl-locatie.html

 

 


Ah, dat is een goede toevoeging @KeesYagi. Dank voor je oplettendheid 🙂 Dus, nu nog maar 1 bezorgmoment aan de deur.  


Dankjewel @KeesYagi , ik pas het aan in het antwoord. 

 


Hallo @Ruben H, geen bericht, goed bericht? Ik neem aan dat het gelukt is het pakketje af te halen bij een PostNL punt. Mocht het anders zijn, en je daarover nog vragen hebben. Laat het ons hier weten :) 


Reageer