Skip to main content
Vraag

Levering nieuwe adapter voor modem niet soepel verlopen

• March 21, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

In totaalheb ik 6 gesprekken via 0800-0402 gehad om uiteindelijk een kapotte adapter van mijn KPN internet box geregeld te krijgen. 

Wat ging er fout?

Gesprek 1 vrijdag 14 maart:

Na een lang gesprek, werd vasrgesteld dat mijn internetbox met adapter verdacht waren en kon ik deze afleveren bij een service punt In Harderwijk.

Aangekomen in Harderwijk bleek het servicepunt er niet meer te zijn.

Tijdens een tweede gesprek was het advies dat ik kon gaan bellen met een sevicepunt in Amersfoort of Apeldoorn.

Ik belde en kreeg weer 0800-0402 als telefoonnummer en weer een ander aan de lijn.

Deze vertelde mij dat het probleem bekend was en de adapter stuk was.

Ik zoueen nieuwe krijgen en die kon zaterdag ophalen bij Primera in Ermelo.

Zaterdag bleek de adapter er niet te zijn.

In een later gesprek via o800-0402 bleek deze helemaal niet verzonden te zijn. De adapter zou worden verzonden en de volgende dag (woensdag) er zijn.

Ik krreg een sms van KPN Een bericht met de melding dat de adapter er is en ging deze ophalen bij Primera. Daar aangekomen bleek dat de adapter die dag niet was gekomen en ook niet zou komen.

De volgende dag, donderdag was die er wel en had alles bij elkaar ongeveer een halve dag, ergernis, tijdelijk geen internet en geen tv opgeleverd.

Kort samengevoegd zie ik dit als wanprestatie en incompetentie van de organisatie.

Ronald de Jong

Admin: adres verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Ronald de Jong Ermelo Hi Ronald, rot om te lezen dat het zo moeizaam verlopen is, met het vervangen van de adapter. Dat is niet de bedoeling. Dankjewel dat je de moeite neemt om het aan ons door te geven, ik neem het signaal voor alle zekerheid mee. En ik hoop dat alles intussen weer goed werkt!