Skip to main content
Vraag

Levering sim en tablet

  • January 21, 2021
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ilonavdaa
Nieuwkomer

Goedendag. Wij proberen al vanaf zaterdag onze bestelde tablet en simkaart te ontvangen. We maken ivm de legitimatieplicht afspraken in de avond, maar de bezorger komt s middags. Gisteren zouden ze ook eind van de middag komen. Mijn man is er speciaal eerder voor thuis gekomen. Er is niemand geweest. Heb al contact gezocht met het bezorgbedrijf én al 2x telefonisch contact met jullie. Maar niemand onderneemt actie. Wat kan ik doen dat we onze bestelling ontvangen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 28, 2021

Hoi @Ilonavdaa, 

 

ik hoop dat het inmiddels gelukt is om de bestelling aan te nemen. Lastig dat het steeds niet goed ging. Kan me voorstellen dat je even aan de bel trekt. 

 

Als ik nog iets voor jullie kan doen dan hoor ik het graag!