Skip to main content
Goedendag,



ik zit met een vraag waar ik bij NLEx niet uitkom en aangezien zij bij KPN afnemen stel ik hier maar de vraag.



door hun stomme fout hebben ze 2 accounts op ons adres aangemaakt in hun systeem. 1 zou vanaf 18-4 afgelopen moeten zijn en de 2e zou dan beginnen. Toen wij hier achter kwamen hebben we gebeld en toen hebben die dodo’s daar bij NLEx beide accounts stop gezet.



zij zeggen dat ze dit niet meer kunnen herstellen ook niet door KPN. Nu moet ik maar een nieuw abbo aanvragen maar dat gaat 6 weken duren voordat dit werkt. Natuurlijk kunnen ze dat op hun buik schrijven.

Maar nu kom ik er achter dat de adsl verbinding op zich nog gewoon actief is en administratief is het uit het systeem gehaald.

Dan is het toch een kwestie van administratief een account aanmaken en het werkt weer toch?

dit hoeft toch helemaal geen 6 weken te duren en is met hooguit een uurtje klaar? Of uiterlijk een dag?



het verbaasd mij dat ze dit niet kunnen realiseren als de adsl gewoon nog actief is.
Hi Ab, welkom hier.



Ik ben bang dat ik je hiermee niet verder kan helpen, ik heb namelijk geen inzage in de systemen of klantbestanden van NLE. Wij lever doorgaans tussen 1,5 en 3 weken, kan zomaar zijn dat NLE hier een stuk langer over doet. Je zult toch weer contact met NLE op moeten nemen, zij zijn jouw provider namelijk. 🙂