Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik heb vorige week een internet contract getekend,En ik heb nog steeds geen verdere informatie over internet.In de brief die ik heb ontvangen, staat dat op 13 december een monteur naar me toe zal komen, en hij zal een Experia Box voor me monteren en me helpen als ik vragen heb. Maar niemand was bij me op 13 december, en ook toen ik naar mijnkpn wilde gaan en ik de laatste 3 cijfers van mijn banknummer moest invoeren, kreeg ik een bericht dat de aanbieding was geannuleerd. Kan ik me hier op de een of andere manier mee verhouden?  Moet ik wachten tot het pakket uit de Experia Box is afgeleverd? Ik zal alleen vermelden dat ik niet om hulp van monteur heb gevraagd en ik de modem zelf wilde aansluiten. 

Welkom op het forum Kamil! Als jij vorige week een contract hebt afgesloten, dan zou je nu al lang en breed informatie moeten hebben gehad. Het lijkt me dan ook goed dat ik dit voor je ga nakijken. Vul je forumprofiel in, en laat hier even weten als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.


Welkom op het forum Kamil! Als jij vorige week een contract hebt afgesloten, dan zou je nu al lang en breed informatie moeten hebben gehad. Het lijkt me dan ook goed dat ik dit voor je ga nakijken. Vul je forumprofiel in, en laat hier even weten als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.

Bedankt voor je antwoord, ik heb het profiel al ingevuld. 


Dank je, Kamil! Ik heb het nagekeken en de order is geannuleerd omdat we niet op jouw adres kunnen leveren. Ik begrijp alleen niet waarom niet, aangezien je adres wel gewoon in onze netwerkadministratie voorkomt. Om dat verder uit te zoeken heb een collega gevraagd hier even naar te kijken. Zodra ik van hem antwoord heb kunnen we gaan kijken of we hier iets aan kunnen doen, en zo ja, wat.


Ik heb uitsluitsel hierover, @Kamil.W. Op jouw adres wordt alleen glasvezel aangelegd. Voor ons aan deze kant is alleen niet inzichtelijk of dat dan glasvezel is vanuit KPN, of vanuit een andere partij. En of wij daar dan ook op kunnen gaan leveren. Je kunt dit dan ook het beste voorleggen aan KPN NetwerkNL. Dat is de kant van KPN die het netwerkbeheer doet. Zij zijn verder apart van KPN de internetprovider. Je kunt, onderaan deze pagina, contact opnemen met hun klantenservice.