Skip to main content
Beantwoord

Lijn in gebruik door buurman

  • April 2, 2020
  • 7 reacties
  • 134 keer bekeken

KPN monteur geeft  aan dat ónze ’lijn gebruikt is voor de buurman.

admin: eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @BJG. Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Wat vervelend dat je op dit moment zonder diensten zit. Ik zie in onze systemen dat er een monteurafspraak is ingepland voor 3 april, tussen 12:00 - 14:00 uur. Ik verwacht dat een monteur op afstand jouw verbinding gaat herstellen. We horen graag van je hoe dit afloopt. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat de monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 2, 2020

@BJG wil je een eigen topic aan maken en een duidelijke omschrijving van het probleem vermelden? Dan blijft het overzichtelijk en kunnen we daar reageren.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @BJG . Welkom op het forum.

Begrijp ik goed dat je nu zonder diensten zit? Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier vervolgens een seintje geven? Alle info is welkom.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2020

Ik heb het inmiddels aan gevuld, hoop dat jullie mij verder kunnen helpen….


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 2, 2020

Betreft het een nieuwe aansluiting? Is de aansluiting de afgelopen jaren niet gebruikt omdat u bijv. bij Ziggo zat?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @BJG. Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Wat vervelend dat je op dit moment zonder diensten zit. Ik zie in onze systemen dat er een monteurafspraak is ingepland voor 3 april, tussen 12:00 - 14:00 uur. Ik verwacht dat een monteur op afstand jouw verbinding gaat herstellen. We horen graag van je hoe dit afloopt. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Heeft de monteur jouw verbinding kunnen herstellen?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2020

Hoi @BJG. Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Wat vervelend dat je op dit moment zonder diensten zit. Ik zie in onze systemen dat er een monteurafspraak is ingepland voor 3 april, tussen 12:00 - 14:00 uur. Ik verwacht dat een monteur op afstand jouw verbinding gaat herstellen. We horen graag van je hoe dit afloopt. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat de monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!