Skip to main content

Op mijn adres heeft een lijnkaping plaatsgevonden. Ik heb hier een schriftelijke aankondiging over ontvangen en ik heb bij KPN, de instructies van de brief volgende, aangegeven dat niemand op mijn adres dit heeft aangevraagd en dat ik mijn abonnement niet wil beëindigen. Desalniettemin werd op 16 maart de lijnkaping doorgezet. Sindsdien zit mijn huishouden zonden glasvezel en digitale televisie

De diensten van KPN zijn stopgezet zonder mijn instemming. Dit is niet op aanvraag van mijn adres en ik heb dit aan de hand van jullie instructies geprobeerd op tijd te verhinderen. Werken en studeren is op dit moment onmogelijk met de tot nu toe getroffen noodoplossing, waardoor mijn huishouden gedwongen wordt op eigen kosten mobiele data te kopen op mobiele telefoons, die geen abonnement bij KPN hebben.

Wil ik over een week weer van mijn glasvezel gebruik kunnen maken, wordt ik gedwongen een nieuw jaarabonnement af te sluiten. Anders kan dit probleem waarschijnlijk pas 15 april worden verholpen. Na twee keer uit de wacht te zijn gegooid en een keer midden in mijn gesprek is opgehangen, plaats ik mijn vragen dan maar hier. 

Hoe kan het zo zijn dat een lijnkaping heeft plaatsgevonden op mijn adres en waarom duurt de correctie van deze fout zo buitengewoon lang?

Hallo @VerweijB, welkom hier. Wat ontzettend rot dat je verbinding het door een lijnkaping niet meer doet, en dat je tot nu toe geen snelle oplossing gekregen hebt. We kijken natuurlijk graag naar wat we voor je kunnen doen!

Er staan nog geen gegevens in je profiel zie ik. Kan je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kijken we er naar.


Hallo @Alexandra , ik heb mijn profiel zo volledig mogelijk ingevuld.


Hi @VerweijB, dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. 

Ik zie dat er zowel een klacht loopt, als dat het doorgezet is naar een speciale afdeling van de Technische Dienst. Zij werken er aan om ervoor te zorgen dat je zo spoedig mogelijk weer aangesloten wordt. Verder zie ik ook dat onze collega's van de klachtenafdeling contact met je opnemen om dit goed op te lossen. Dit betekent dat de juiste acties lopen, het is in behandeling bij de juiste collega's en afdelingen. Meer kan ik er zelf niet aan doen op dit moment, behalve je ervan verzekeren dat er aan wordt gewerkt en ik hoop dat 't heel snel opgelost is. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.