Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Zal het proberen kort te houden want het is een probleem wat zich al 5 maanden voortzet.

 

Ben sinds November 2020 klant bij Youfone die via KPN hun diensten leveren.

Dit is tot Maart 2021 goed gegaan totdat ik opeens zomaar werd afgesloten.

Vervolgens zelf via de klantenservice te horen gekregen dat ik dit zelf stop zou hebben gezet maar ik wist van niks en ook via de mail of telefoon hier niks over te horen gekregen.

Uiteindelijk via Youfone vernomen dat er een migratiefout zou zijn geweest en ik opnieuw een bestelling zou moeten plaatsen, binnen 2 weken werd ik weer afgesloten en ben ik er weer zelf achter gaan moeten komen wat er precies fout is gegaan. (totaal geen hulp van youfone gehad) en nu vervolgens na maanden geen internet te hebben gehad erachter gekomen dat een andere bewoonster in het pand haar provider op mijn servicecode is geleverd dus elke keer dat ik of de andere bewoonster opnieuw een bestelling plaatst word de lijn gekaapt en word er dus elke keer een monteur gestuurd om haar of mij van de actieve lijn af te halen en de ander weer erop te zetten waardoor er dus om de zoveel weken iemand word afgesloten. Uiteindelijk zou er van KPN een labelingsmonteur zijn geweest die nieuwe servicecode’s aan zou hebben gemaakt alleen op het moment dat ik nu een nieuwe bestelling wil plaatsen bij Youfone voor internet geeft de site mij aan dat mijn toevoeging niet meer bekend is in het systeem?  Via de klantenservice van Youfone kreeg ik te horen dat dit vanuit KPN zou moeten zijn gedaan en dat hun nu verder ook niks voor mij kunnen doen omdat ik niet aangesloten kan worden.

 

Zijn er mensen op dit forum aanwezig van de technische dienst? Ik kan mijn servicecode’s aanleveren en dat er aub voor mij naar gekeken zou kunnen worden want ik weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet.

 

Mvg.

 

Bram van Dongen

Dit is het forum van KPN provider. Hier doet men niets voor u zolang u geen klant van KPN bent of wilt worden. Als u klant bent bij Youfone, dan zal dit probleem echt via Youfone opgelost moeten worden.


Dit is het forum van KPN provider. Hier doet men niets voor u zolang u geen klant van KPN bent of wilt worden. Als u klant bent bij Youfone, dan zal dit probleem echt via Youfone opgelost moeten worden.

Goedemorgen @Bram van Dongen, wat Nick hierboven zegt is helaas waar. Youfone zal als jouw provider contact moeten leggen met netwerkbeheer. Elke provider heeft daar zijn eigen ingang. Dit is het forum van de internetprovider KPN. Netwerkbeheer is daar volledig van gescheiden.