Skip to main content
Antwoord

Livechat URL

• October 23, 2019
  • 6 reacties
  • 396 keer bekeken

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Hallo,

Zou ik de directe livechat url mogen?

Zodat ik een snelkoppeling kan maken en dat ik soms dat ding niet aan de praat krijg.

De vorige threads hiervan werken de urls wel maar krijg je vaak geen medewerker te spreken of de medewerker ziet je gesprek met de chatbot niet

Beste antwoord door Susan_

@Julian Borghuis telefonisch zijn we 24/7 geopend! Op chat is het (tijdelijk) gewijzigd. Op bepaalde momenten is chat even niet bereikbaar, waaronder tussen 07.00-08.00. Dus nu kan je ze wel weer bereiken als het goed is ;)

En hier kan je al onze contactmogelijkheden vinden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Ow ik heb hem maar blijkt dat er geen medewerkers nu zijn, hoe kan dat het is toch 24/7 chat

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Voor de liefhebbers:

chatlink

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2019

@Julian Borghuis telefonisch zijn we 24/7 geopend! Op chat is het (tijdelijk) gewijzigd. Op bepaalde momenten is chat even niet bereikbaar, waaronder tussen 07.00-08.00. Dus nu kan je ze wel weer bereiken als het goed is ;)

En hier kan je al onze contactmogelijkheden vinden.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 23, 2019

Zodat ik een snelkoppeling kan maken en dat ik soms dat ding niet aan de praat krijg.

:rolling_eyes: KPN is een internetprovider. Niet je moeder hoor...

wjb
Superuser
  • October 23, 2019

Wat is de toegevoegde waarde van die opmerking?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 24, 2019

Wat is de toegevoegde waarde van die opmerking?

Kijk even naar de andere gestarte topics van TS en dan snap je @Nick83 iets beter.