Skip to main content
Vraag

Los contact in DSL stekker experia modem

  • December 22, 2020
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb een Expedia V10 modem. Die werkt op zich prima, alleen zit er een los contact in de DSL aansluiting. Hierdoor valt af en toe L1 uit (of soms L1 en L2 en daarmee valt natuurlijk alles uit).

Wanneer je dan weer een beetje rammelt aan het stekkertje van de Y kabel in de aansluiting, dan werkt het weer een tijd goed.

Het gaat steeds vaker mis, dus daarom de vraag of het mogelijk is om de box te laten repareren of vervangen? Op de site kan ik niets vinden, en het vinden van het nummer van de klantenservice is zo mogelijk nog lastiger, vandaar mijn vraag via dit forum.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • December 22, 2020

Het komt wel eens voor dat er stof tussen is gekomen, even blazen en/of met een kwastje weghalen, baat het niet . . .


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 30, 2020

Hoi @Jorgenhen, welkom op het forum. 

Heeft de tip van @KeesYagi geholpen? Zo niet kijk ik graag met je mee, zou je dan voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Nee, die tip lost niets op. Ik bel volgende week wel met het servicenummer.


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 31, 2020

Hoi @Jorgenhen,

Dat mag natuurlijk ook. Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.