Skip to main content

Hoi allemaal,

 

onlangs de volgende babyfoon/camera gekregen: Luvion Supreme connect 2. Hierbij kan je een app connecten (op mijn iphone), waardoor je via de app het beeld van de camera kan zien. 

 

Nu geeft ie bij de setup aan dat mijn wifi op 2.4 ghz moet staan, ik heb de setup toch door proberen te zetten alleen dan komt het wifi-kanaal van de babyfoon niet in beeld op mijn telefoon, dus kan niet verder met de setup van de babyfoon. Dus ik vermoed dat ik op 5ghz zit met mijn wifi.

 

Nu heb ik meerdere apparaten in en rondom huis die connected zijn met een app (beregening tuin en airco). Als ik mijn wifi naar 2.4 ghz ga zetten, werken deze apps dan nog of moet ik die dan weer opnieuw verbinden? Of is er een manier dat ik mijn babyfoon op 2.4 ghz connect en dat de rest van de apps/apparaten in tact blijven?

 

Ik hoop dat ik genoeg context gegeven heb. Als dat niet het geval is hoor ik dat graag:). In ieder geval alvast dank.

 

Groeten,

 

Niels

 

 

Hoi @NdL, welkom hier. 

Als je de Experia Box gebruikt zendt deze in zowel de 2.4 als de 5 GHz uit. Wat je kan doen is de 5 GHz uitzetten bij het instellen van de babyfoon. Werkt deze, dan kun je de 5 GHz weer aanzetten. Dan zou alles weer verbinding moeten krijgen. 


Hoi Bart,

 

dank voor je bericht en oplossing. Het is gelukt!

Groeten,

 

Niels


Helemaal top! 

Mocht er nog weer iets zijn, dan horen wij graag weer van je.