Skip to main content
Beantwoord

Maand wachten op overstappen

  • April 15, 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo,  sinds afgelopen week heb ik internet/bellen bij KPN. Ik koos daarvoor omdat zij binnen een paar dagen konden leveren. De levering is al begonnen, maar dat signaal komt nog niet binnen omdat mijn oude provider (Tele2) de lijn  pas over bijna 4 weken wil vrijgeven. Kan KPN daar niets aan doen? Volgens de Tele2 servicemedewerker zou KPN het signaal wel kunnen overnemen..

Vr.groet,

Johan

Beste antwoord door Sanne van KPN

Welkom op het forum @JohanKp en wat leuk dat je naar ons overstapt! Bij het opzeggen van je diensten wordt altijd een maand opzegtermijn gehanteerd. Tele2 hanteert dit termijn ook volgens hun website, dus de diensten kunnen niet sneller geleverd worden. Zodra dit termijn verstreken is worden onze diensten actief en ben je officieel overgestapt! :tada:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 16, 2020

Welkom op het forum @JohanKp en wat leuk dat je naar ons overstapt! Bij het opzeggen van je diensten wordt altijd een maand opzegtermijn gehanteerd. Tele2 hanteert dit termijn ook volgens hun website, dus de diensten kunnen niet sneller geleverd worden. Zodra dit termijn verstreken is worden onze diensten actief en ben je officieel overgestapt! :tada:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2020

Sanne, dank voor je reactie.