Skip to main content

Kunt u mij de factuur abonnement bedragen uitleggen.
Ik betaal maandelijks €64,12 voor internet+tv; € 2 voor vaste telefoon en €4,99 voor sneller internet 100.
Dat is totaal €71,11
U heeft op uw website staan TV kost €10 en internet 100 €47,50 Tel daar nog €2 telefoon bij en je komt op €59,50
Waarom betaal ik maandelijks €11,61 meer ?

Hallo @Sukir ,

Mogelijk heb jij wat aanvullingen op jouw abonnement van Internet + TV? Denk dan aan een Pluspakket, Spotify, ESPN, Opnemen-pakket etc……

Maar als je nu een oude abonnementsvorm hebt, kun je ten alle tijden overstappen naar KPN Hussel. Hou er dan wel rekening mee dat je mogelijk bepaalde voordeeltjes gaat verliezen. 

Je kunt via Mijn KPN overstappen naar KPN Hussel. Bellen naar 0800-0402 of de chat zijn andere mogelijkheden om de overstap te regelen. 

 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen: (Op de goedkoopste mobiele abonnementen krijg je tegenwoordig nog maar 2,50 korting) 

 

 


Welkom bij ons op het forum @Sukir. Noordzee noemt al een aantal voorbeelden waardoor het prijsverschil kan komen. Ik heb zelf het vermoeden dat je een ouder type abonnement hebt, waarbij andere prijzen gelden dan bij de nieuwe pakketten die je op de website ziet staan. Als je op de factuur kijkt, hoe wordt het pakket dan omschreven? Is dat kpn Hussel, of staat er bijvoorbeeld Alles-in-1?


Hoe kan ik deze vraag van het forum verwijderen want de antwoorden slaan gewoon nergens op.


De vraag kan niet worden verwijderd @Sukir, we denken graag met je mee over het verschil, maar zoals je aan onze reacties ziet hebben we daarvoor ook meer informatie van jouw nodig. Als we die informatie van je hebben kan kunnen we meekijken.


Antwoorden als “mogelijk heb je aanvullingen zoals Plus, Spotify, voetbal etc.” daar heb ik niks aan. Ik weet heus wel wat ik heb en waarvoor ik te veel betaal.

Ja ik heb een ouder pakket en dat komt omdat KPN het “onsnet” jaren geleden heeft overgenomen en daarmee een geheel dorp als klant extra heeft gekregen tegen veel te hoge tarieven. Als kpn een goede provider zou willen zijn dan had ze de oude prijzen automatisch moeten aanpassen naar de nieuwe tarieven. Er zijn  zelfs prijsverhogingen op de oude tarieven !!!!!!!!!!!!

De prijs/prestatie van kpn is zeer slecht. Ik zal dan ook in de plaatselijke suffertjes en op social media hiervan melding maken en de inwoners oproepen om over te stappen naar een andere provider.


Social media zal hier niet wakker van liggen hoor.


Dat klopt @Sukir, jij weet inderdaad wat erin jouw abonnement zit en welk abonnement je hebt. Op het moment dat wij reageerden wisten wij 2 dingen; dat jouw gebruikersnaam Sukir is en dat je een ander bedrag ziet staan op de website dan op de factuur. Verder wisten we niets, omdat je dat nog niet genoemd had. Wij weten alleen wat jij ons vertelt, vandaar dat we je die vragen stelden. Zodat we meer informatie van je kunnen krijgen over het abonnement wat je hebt en zodat we mee kunnen denken over de situatie.

Jij hebt gekozen voor een abonnement, bij onsnet blijkbaar, en die keuze respecteren wij. Als je overstapt naar een nieuwer pakket is er een kans dat de onderdelen van jouw pakket anders worden, of dat het juist duurder wordt als je dezelfde extra's toevoegt. Het kan zijn dat jouw pakket zoals het nu is, voordeliger is dan als je het wijzigt naar de nieuwe pakketten.