Skip to main content

Mijn contract is afgelopen en de glasvezelkabel is zojuist actief gezet dus kan ik een glasvezelverbinding afsluiten 

 

Mijn vraag is hoe zit dat als je nu op de dsl verbinding zit en je contract is afgelopen en nu gebruik wil maken van de glasvezel 

 

Mag je dan een gloednieuw contract afsluiten of is er iets van een verlengen aanbod op je huidige contract 

Nee u wordt automatisch overgezet naar glasvezel. Dit kan even duren. Daarna kunt u eventueel de snelheid aanpassen. Er is dus geen sprake van een nieuw contract.


Nee u wordt automatisch overgezet naar glasvezel. Dit kan even duren. Daarna kunt u eventueel de snelheid aanpassen. Er is dus geen sprake van een nieuw contract.

Oké duidelijk maar onze dsl verbinding is nog actief en in gebruik maar wil graag eerder overstappen naar glasvezel 

Hoe moet ik dat regelen of is het ook mogelijk om een nieuwe contract af te sluiten bijvoorbeeld door te bellen met de klantenservice 


Nieuw contract is over het algemeen duurder er je krijgt bij TV de nieuwe boxen die nog redelijk veel storing hebben. Gewoon bellen en aangeven dat ze de “drager” moeten wisselen van DSL naar GLAS, hier mogen geen extra kosten aan verbonden zijn


Nieuw contract is over het algemeen duurder er je krijgt bij TV de nieuwe boxen die nog redelijk veel storing hebben. Gewoon bellen en aangeven dat ze de “drager” moeten wisselen van DSL naar GLAS, hier mogen geen extra kosten aan verbonden zijn

Ik zou als ik nu met het huidige contract duurder uit zijn einde van de streep dan bij nieuw contract en ik heb zelf alleen internet only en geen tv of vaste lijn 


Sinds wanneer is de glasvezelverbinding aktief? Dit zal door kpnnetwerk eerst wel gemeld moeten worden aan de provider kpn die het signaal levert. 


Sinds wanneer is de glasvezelverbinding aktief? Dit zal door kpnnetwerk eerst wel gemeld moeten worden aan de provider kpn die het signaal levert. 

Als ik kijk op de site van kpn.com kan ik direct afsluiten van glasvezelaansluiting en dat was eerst niet en geen dsl verbinding meer in de optie lijst en dat was eerst wel 


Top! Even bellen dus. Wellicht kan je over naar de nieuwste abonnementsvorm.


Top! Even bellen dus. Wellicht kan je over naar de nieuwste abonnementsvorm.

Dankjewel Joep 

 

ik vond het vreemd als ik met huidige abonnement duurder uit zou zijn dan als ik een nieuwe abonnement zou afsluiten 

 

ik ga wel effe bellen idd Tnx voor de hulp iedereen 


Het nummer van de klantenservice is trouwens 0800-0402.


Het nummer van de klantenservice is trouwens 0800-0402.

Ondertussen is het een zeer bekend nummer helaas

 

iets te veel moeten bellen afgelopen jaar 

 

maar toch bedankt voor het geven ervan


@Joep1965 zojuist gebeld en toch wel een mooie korting gehad voor de eerste 6 maanden.

Nogmaals bedankt voor de hulp.