Je kunt in de postcode tool van KPN Netwerk kijken naar de planning, als die er is. Of eventuele status als ze momenteel wel in je straat bezig zijn.
https://netwerk.kpn.com/mijn-status/
Maar als je zelf nog niks gezien of gehoord hebt hierover, dan vermoed ik dat het om een fout gaat. In de regel ontkom je niet aan hoop reclame uitingen, brochures/folders en een eventuele schouw die van te voren nog plaatsvindt bij je thuis. Eventjes in 1 dag een hele straat aansluiten zonder dat je er iets van gemerkt hebt, is onmogelijk. :)
In de tool staat dat ik in de planning zit! Helaas dus een fout haha.
Hi @JoshuaL, net als @gjtm denk ik inderdaad dat je de glasvezelaanleg wel had opgemerkt Maargoed, jammer! Ik hoop dat het snel alsnog gebeurt bij jou in de buurt.
Als je alvast meer wilt lezen over hoe de aanleg van glasvezel in zijn werk gaat, lees dan hier verder:
Oh, dat is niet "zo vreemd”. Vorig najaar is bij ons een begin gemaakt met glasvezel van Glaspoort. Na de schouw verschenen er in zowel het statusoverzicht van Glaspoort als in de bestelstatus van MijnKPN meldingen als zou het eind december werkend zijn. Het enige wat ik daar van gezien heb is een tevredenheidsonderzoek van Glaspoort over hoe de aanleg bevallen was. Niet dus.
Nu bijna een jaar later schijnen we dan toch binnenkort aangesloten te worden (sprietje ligt al een half jaar bij de voordeur en aansluitafspraken zijn inmiddels gemaakt). Ff afw88 maar ...
Dankjewel voor deze update, het kan inderdaad soms langer duren afhankelijk van de planning, materialen en personeel. Soms duurt het ook veel langer dan we het graag zien, maar ik ben wel blij om te lezen dat er nu ook daadwerkelijk aansluitafspraken zijn gemaakt.