Skip to main content
Beantwoord

Mail over actie met PlayStation kwijt

• August 31, 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik kan de mail over de playstation niet terugvinden.  Van welke partner had ik deze ook al weer ontvangen? Is er nog een mogelijkheid om deze mail opnieuw te ontvangen? 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet, 

Charmayne Schiedor 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Charmayne, welkom op de KPN Community. Leuk dat je gekozen hebt voor KPN! 💚

Een leuk cadeau he, de PlayStation 5!? Natuurlijk wil je die zo snel mogelijk aanvragen. Je ontvangt van onze partner Sidekix een voucher 17 dagen nadat jouw modem geactiveerd is. Dan is jouw bedenktermijn van 14 dagen namelijk voorbij. Wanneer deze voorbij is, wordt de voucher binnen 3 dagen per e-mail toegestuurd. 

Is jouw abonnement al langer dan 3 weken actief en heb je nog niks ontvanger? Neem dan contact op met onze klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X.

Meer informatie vind je via de link die ​@HeidiV ook al deelde: Welkomstcadeau: veelgestelde vragen.

2 reacties

HeidiV
Topper
  • August 31, 2025

Hi ​@Charmayne 

Is de mail ook niet terug te vinden in de map Verwijderde items?

Meestal loopt zo'n actie via Sidekix, voor meer informatie:

Even bellen lijkt mij en zeggen dat je geen mail hebt ontvangen dan kunnen ze ook niet moeilijk gaan doen over dat je hem zelf verwijderd hebt.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 3, 2025

Hallo ​@Charmayne, welkom op de KPN Community. Leuk dat je gekozen hebt voor KPN! 💚

Een leuk cadeau he, de PlayStation 5!? Natuurlijk wil je die zo snel mogelijk aanvragen. Je ontvangt van onze partner Sidekix een voucher 17 dagen nadat jouw modem geactiveerd is. Dan is jouw bedenktermijn van 14 dagen namelijk voorbij. Wanneer deze voorbij is, wordt de voucher binnen 3 dagen per e-mail toegestuurd. 

Is jouw abonnement al langer dan 3 weken actief en heb je nog niks ontvanger? Neem dan contact op met onze klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X.

Meer informatie vind je via de link die ​@HeidiV ook al deelde: Welkomstcadeau: veelgestelde vragen.