Skip to main content
Antwoord

Mail van Gentech ontvangen dat ze namens KPN glasvezel aan komen leggen

• September 9, 2025
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

LS,

Zojuist heb ik een mail ontvangen van Gentech in Rijswijk (015-7854103) dat zij glasvezel aanleggen namens KPN. Ook hebben zij meermaals gebeld, echter vraag ik mij af of zij inderdaad uit naam van KPN handelen. 

Glaspoort heeft inmiddels glasvezel aangelegd in de straat. 

Ik hoor het graag van u.

M.v.g.

Mike Kalkhoven

Beste antwoord door Mike Kalkhoven

Dank beide. Inmiddels Glaspoort gesproken en Gentech is idd een onderaannemer van hen. Afspraak is gemaakt voor de glasvezel aansluiting.

Gr,

Mike Kalkhoven

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 9, 2025

Beste ​@Mike Kalkhoven als ik de foto's op hun website zie met allemaal KPN-aansluitingen, ja.

KPN besteedt veel werk uit aan onderaannemers daar zij zelf de mankracht niet hebben om het allemaal zelf te doen.

Gewoon even met ze bellen en ze de hemd van het lijf vragen en tevens Glaspoort aan de orde brengen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 11, 2025

Hi ​@Mike Kalkhoven en welkom bij de KPN Community! Goed dat je hier zo scherp op bent. 

Ik heb hoog en laag gezocht en kwam na veel pogingen bij een LinkedIn bericht uit van Gentech over een informatieavond van ons over de glasvezel aanleg in Rijswijk. Ze lijken dus inderdaad als onderaannemers voor ons te werken. 
Als Glaspoort het al heeft aangelegd, is het dan ook al in de huizen naar binnen aangelegd? Heb je een aansluitpunt in de woning? 

We hebben in elk geval informatie over de mensen achter glasvezel. Daarin staat ook hoe je ze kunt herkennen en dat de werknemers altijd een KPN pas bij zich moeten hebben. 
Bij twijfel kun je dit dus altijd navragen en inderdaad wat JanD aangeeft: 

Gewoon even met ze bellen en ze de hemd van het lijf vragen en tevens Glaspoort aan de orde brengen.

Contact met Glaspoort (onderaan de pagina) is ook een optie. 
Laat je weten of je duidelijkheid hebt gekregen? Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 12, 2025

Dank beide. Inmiddels Glaspoort gesproken en Gentech is idd een onderaannemer van hen. Afspraak is gemaakt voor de glasvezel aansluiting.

Gr,

Mike Kalkhoven

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 12, 2025

Fijn, dan weet je dat zeker. Ook super dat de afspraak staat. 😄 Bedankt voor het laten weten!