Skip to main content

Hi KPN,

Ik vind jullie service top, maar ben toch tegen een probleem aan gelopen met 1 van jullie marketingstunts die recht mijn appartement binnenschijnt. Er staat op een felbelicht doek van zo’n 15 bij 10 meter ‘’HEB JIJ HET AL?’’ JA IK HEB HET! :sweat_smile:

Maar wat gaan we nu doen met mijn maandelijkse abonnement bij jullie sinds dit natuurlijk wel flink wat overlast is ineens op mijn woonlocatie (Noordeinde, Den Haag). 

 

Ik hoor graag een passend voorstel van jullie. Blij met de service, maar met dit natuurlijk niet helemaal.

Met vriendelijke groet,

Ivo Hinderink

Misschien kan KPN je een paar gordijnen en een rails toesturen. Dan kan kan je die dicht doen.


ZOOO, dat is pas een opvallende reclame.

Daar ben je mooi klaar mee ! 

 


Ik denk eerder dat je een klacht kunt gaan  indienen bij blow up media zelf.

Lees ook dit,.. https://www.ad.nl/amsterdam/wel-steigerdoek-met-reclame-maar-geen-werkzaamheden-mag-dat~aed507d4/

Daar is ook een aanpassing in de verlichting gedaan voor 's avonds. 


Ik vind 1500 per week wat vervolgens door 3 partijen gedeeld moet worden maar een zielig bedrag voor iets wat zoveel gezeur en narigheid voor de bewoners oplevert.


Poeh dit is wel intens hoor @Ivo Hinderink 😳

Ik denk inderdaad dat dit aangekaart moet worden bij Blow up media, maar zal intern ook even nagaan waar we met deze klacht terecht kunnen!

 


Ik vind 1500 per week wat vervolgens door 3 partijen gedeeld moet worden maar een zielig bedrag voor iets wat zoveel gezeur en narigheid voor de bewoners oplevert.

Als dat bedrag nu eens aan de bewoners die er last van hebben zelf ter beschikking zou worden gesteld !

Vreemde regelgeving. Als je bijv. een dakkapel wilt plaatsen moeten je ik weet niet wat voor toestanden regelen voor een vergunning bij de gemeente. Of per ongeluk net de verkeerde kleur je huis geschilderd wat net niet aansluit bij de naastgelegen panden, komt er mogelijk een welstandscommissie aan te pas e.d. om het ongedaan te maken. En dit soort flauwekul kan wel.


Ik ben nog niet veel wijzer @Ivo Hinderink :confused:

Ben jij wellicht al wel iets opgeschoten bij Blow Up media?