Skip to main content

Goededag!

Mijn naam is jack en ik heb een probleem,
Het internet bij mij in de buurt is altijd slecht geweest, 

Maar de laatste tijd is het behoorlijk slechter geworden.

Het maximale haalbare zover ik weet is 27 MB/S

dit was altijd bij ons tussen de 15 en 20, goed genoeg!

maar helaas is het de laatste tijd veel erger

zoals je kan zien  is het netwerk bijna met 66% achteruit gegaan.

ik weet dat ze laatste geweest zijn en een extra kabel hebben toegevoegd? 
Dit heeft echter niet geholpen.

 

Ik weet dat de oplossingen klein zijn in dit gebied, alleen waneer je alleen maar videos in 720p kan kijken en wel het volle bedrag betaald zou ik toch graag weer iets in de richting van 15mb/s tot 20mb/s willen zien.

 

Helaas werkte de servicetool niet, ook niet op een andere browser en ook nietna een tijdje wachten.

 

ik hoop dat jullie wellicht wat inzicht of opties kunnen bieden.

 

2e vraag: Denken jullie dat de experia box V10 bekabeld internet kan vetragen?

 

Met vriendelijke groet,

Jack

Dag @jack armando wil je inloggen in het modem,  ga dan naar status en dan naar geavanceerd.  Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. Gaat dat lukken?


Ja ik denk het wel, zal het vanavond even proberen!


Dag @jack armando wil je inloggen in het modem,  ga dan naar status en dan naar geavanceerd.  Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. Gaat dat lukken?

Goede dag, er waren zoveel verschillende tabladen in deze geanvanceerde settings.

 

Ik denk dat dit hem moet zijn

 

Ik hoop dat dit alles is wat u had verwacht, als er iets ontbreekt of als u info heeft hpor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Jack


Ha @jack armando precies wat ik nodig heb. Misschien heb je zelf ook al gezien wat er aan de hand is. Er is één line uitgevallen. Bel de klantenservice 0800-0402 en zeg dat je pairbonding hebt maar dat er één line is uitgevallen.  Ze zullen dan een monteur aansturen.


Ha @jack armando precies wat ik nodig heb. Misschien heb je zelf ook al gezien wat er aan de hand is. Er is één line uitgevallen. Bel de klantenservice 0800-0402 en zeg dat je pairbonding hebt maar dat er één line is uitgevallen.  Ze zullen dan een monteur aansturen.

Kijk aan, ik ga dat even doen. En hopelijk daarna wat goede resultaten laten zien :)

 

Met vriendelijke groet,

Jack


Ha @jack armando precies wat ik nodig heb. Misschien heb je zelf ook al gezien wat er aan de hand is. Er is één line uitgevallen. Bel de klantenservice 0800-0402 en zeg dat je pairbonding hebt maar dat er één line is uitgevallen.  Ze zullen dan een monteur aansturen.

 

ze hadden eerst een ander probleem gevonden dat het service lampje op rood bleef, zelfs na een reset. ze gaan eerst hier achteraan voordat ze gaan kijken naar de line 1. er is in iedergeval een ticket aan gemaakt en hun nemen het nu over. 

als we verbetering krijgen te zien, post ik het wel even hier. 

in iedergeval alvast bedankt voor je hulp!


Je hebt vrijwel zeker iemand aan de lijn gehad die meer belangstelling had voor Tiktok en/of de kleur van nagels dan voor klanten.  Natuurlijk blijft het lampje rood na reset van het modem want die ene lijn is dood!! Ik wordt hier zo boos van!!