Skip to main content

Ik overweeg kpn hussel alles in 1 50mbit. Op kpn side staat dat op mijn adres 100mbit mogelijk is. maar kijk ik in de vergelijk sides dan zou er maar 11mbit mogelijk zijn op mijn adres. Gaat de hd tv en mijn PC en laptop dan wel werken zonder haperend beeld en storingen?

Van wie heeft u nu internet? 

Wat zegt deze site: https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl over uw adres?

11 mbit is eigenlijk veel te weinig. In theorie lukt het. Tv kijken en nu.nl checken tegelijk op de laptop. Maar in de praktijk moet je er vanuit gaat dat het regelmatig stroef za l gaan allemaal...


Ik heb internet+bellen thuis van kpn.De site xs4all zegt koper dsl 111 mbit/s bonded koper dsl 219 mbit/s


Ik heb ook dat Hussel abonnement. Zit in een buitengebied waar alleen koper aanwezig is en het maximaal haalbare 5 - 6 mbit is.  Hussel speed het op maar wees erop voorbereid dat je snelheid afhangt van de drukte op het mobiele netwerk. Ik haal in drukte vaak tussen de 9 en 20 mbit  en ‘nachts heb ik eens 51 mbit gehaald.

 


Ik heb internet+bellen thuis van kpn.De site xs4all zegt koper dsl 111 mbit/s bonded koper dsl 219 mbit/s

Dat zijn super snelheden. Waarom de vergelijkingssites dan maar 11 mbit aangeven  dat weet ik niet. Gewoon bestellen zou ik zeggen. Tijdens bestellen op de site van KPN zie je ook voorbij komen welke snelheid er op uw adres verwacht word.


Zoals ik zei, met drukte soms 9 a 10 mbit,  ik denk dat ze veilig willen spelen daar ze niet altijd hoge snelheden kunnen garanderen.


Zoals ik zei, met drukte soms 9 a 10 mbit,  ik denk dat ze veilig willen spelen daar ze niet altijd hoge snelheden kunnen garanderen.

Het ligt aan de locatie waar je woont. Hoe verder van de centrale, hoe lager je snelheid. @com.8.int woont wellicht dichterbij een centrale, dan heeft die veel hogere snelheid. Of het druk is of niet, dat heeft er niet zoveel mee te maken.


Niet wat betreft de snelheid via de modem, maar wel betreft de snelheid via de aanvullende mobiele modem die je aansluit op je Experia box. Dat stuk werkt via het mobiele netwerk.


@com.8.int . Dat lijken mij prima snelheden. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.