Skip to main content

IK kan ineens niet meer mijn dochters recente MB deling in de KPN-app anklikken en zeggen delen.

Als ik op eenmalig mb’s delen klik zie ik zelfs de ANWB….Rijksmuseum ?????, maar niet mijn dochters, terwijl ze gewoon in wel staan aan het begin van de app onder tab MOBIEL--→ andere mobiele nummers.

 

dus wat is er aan de KPN ???

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ben al een uur bezig, maar zonder resultaat. 


Hoi @Xander127 en @PeterStr. Welkom op het KPN Forum! Willen jullie je naam. postcode huisnummer, mobiele nummers en klantnummers achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!


Hoi @Xander127 en @PeterStr. Welkom op het KPN Forum! Willen jullie je naam. postcode huisnummer, mobiele nummers en klantnummers achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

 

Ik heb niets meer van jullie gehoord, dus ik ga er vanuit dat jullie via een andere weg een oplossing hiervoor hebben gevonden. Als ik toch nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik dat graag!