Skip to main content
Beantwoord

MB's delen.

• October 3, 2020
  • 11 reacties
  • 91 keer bekeken

Mijn zoon heeft een data only abonnement.

Het 0970 nr is zichtbaar in Mijn KPN maar het aanmelden lukt niet.

Beste antwoord door Anonymous

Apparatuur even uit en morgenochtend even testen. Als het niet werkt kan je ook bellen met 0800-0402 of laat je hier je gegevens achter in het profiel zodat KPN medewerkers mee kunnen kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• October 3, 2020

Moet deze niet toevallig geactiveerd worden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2020

Hallo Jeroen,

Dank voor je reactie. Het nr is geactiveerd en is ook zichtbaar in Mijn KPN.

Bij het aanmelden voor mb's delen krijg ik de mededeling dat het aanmelden (nog) niet lukt.

Ik heb vandaag dat nieuwe 0970 nr geactiveerd.

Zou ik soms even moeten wachten tot morgen ?

• October 3, 2020

Zet het apparaat waar deze simkaart in zit even uit en weer aan. Dit kan soms ook helpen. Maar kan je data delen met een data only simkaart?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2020

Dat heeft KPN mij in een chat en telefonisch bevestigd. Anders had ik het echt niet gekocht.

• October 3, 2020

Ik zie het staan.

Al één KPN abonnement op jouw adres? Kies dan nu voor een Sim Only abonnement, abonnement met telefoon, Mobiel Internet abonnement of Kids Sim abonnement en start gelijk met MB's delen. Handig! Als je kind, partner of huisgenoot MB's te kort komt aan het einde van de maand.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2020

Ja, ik zal morgen eens contact met ze opnemen en hoop dat ze het op kunnen lossen.

Bedankt voor je reactie, Jeroen.

• Antwoord
  • October 3, 2020

Apparatuur even uit en morgenochtend even testen. Als het niet werkt kan je ook bellen met 0800-0402 of laat je hier je gegevens achter in het profiel zodat KPN medewerkers mee kunnen kijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2020

Ok, Ga ik morgenochtend proberen.

Voor nu welterusten.

Groeten, Dick

• October 3, 2020

Slaap lekker.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2020

Hallo Jeroen,

Ik wilde je toch even meedelen dat ik tijdens het aanmelden voor een chat met KPN opeens een mailtje kreeg dat mijn abo aangepast was. Gelijk geprobeerd en het is nu gelukt om Mb's te delen.

Blijkbaar gaat er wat tijd overheen en was ik te ongeduldig.

Groeten, Dick

• October 4, 2020

Bedankt voor de terugkoppeling.