Skip to main content
Beantwoord

Medewerker KPN zou nog contact opnemen maar hoor niks meer

• January 3, 2026
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Na downgrade van 1000mb down to 100mb wordt er een modem gestuurd.

Bij upgrade van 200mb naar 1000mb kreeg ik geen nieuw modem. Bovendien is het raar dat er een router/ modem gestuurd wordt omdat KPN weet dat ik mijn eigen Frtiz!Box gebruik.

Er zou een medewerker van KPN contact met mij opnemen omtrent het voorafgaande. Dit is nog altijd niet gebeurd.

Beste antwoord door Set top box doet het niet meer

Goedemorgen fijn dat u reageert.

Ik werd gisteren door een mevrouw van KPN gebeld. Deze mevrouw wist ook niet waarom ik een modem toegestuurd kreeg. Want dat hoeft in mijn geval ook niet.

Afgesproken is dat we het hierbij laten en dat het modem, wat bij een afhaalpunt ligt, automatisch retour naar KPN gaat.

Bedankt en met vriendelijke groet Walter 

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Set top box doet het niet meer, beschouw in dit geval de KPN modem maar als een back-up, in het geval jouw eigen FritzBox defect gaat. Waarom er van uit KPN nu een nieuw modem is opgestuurd is lastig te zeggen zonder adresgegevens. Ik wil graag voor je kijken of ik kan achterhalen waarom er juist nu een nieuw modem naar jou is opgestuurd. Vul dan jouw KPN Community profiel in en geef even een seintje. 

Goedemorgen fijn dat u reageert.

Ik werd gisteren door een mevrouw van KPN gebeld. Deze mevrouw wist ook niet waarom ik een modem toegestuurd kreeg. Want dat hoeft in mijn geval ook niet.

Afgesproken is dat we het hierbij laten en dat het modem, wat bij een afhaalpunt ligt, automatisch retour naar KPN gaat.

Bedankt en met vriendelijke groet Walter 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Fijn dat er dan toch nog telefonisch contact is geweest.Â