Skip to main content

Vandaag glasvezelkastje aangelegd maar de glasvezelkabel die bijgeleverd is, is te kort, ik heb tenminste 5 meter nodig om aan te kunnen sluiten op de modem.

Sturen jullie die van 5 meter ook gratis op?

Met vriendelijke groet.

U bedoelt de rode kabel? Dat is een gewone utp kabel. Een KPN medewerker kan misschien wel 5 meter opsturen. Maar komt er bij u geen monteur langs?


Bedankt voor uw reactie,

Ja,  ik bedoel de rode kabel en ja er moet nog een monteur langskomen, neemt deze een kabel mee?

 


Bedankt voor uw reactie,

Ja,  ik bedoel de rode kabel en ja er moet nog een monteur langskomen, neemt deze een kabel mee?

 

Monteur heeft kabels genoeg. Diverse kant en klare, maar ook dozen van 305 meter die op maat gemaakt kunnen worden.


Bedankt voor het antwoorden, Dennis.

Aan het glasvezelkastje zit anderhalve meter rode draad en de extra bijbestel-draad via kpn.apparatuurvoorhuisis een meter, dus dat lost niets op!

Maar nu weet ik dat de monteurs draad bij zich hebben, dat is een probleem minder!


Bedankt voor het antwoorden, Dennis.

Aan het glasvezelkastje zit anderhalve meter rode draad en de extra bijbestel-draad via kpn.apparatuurvoorhuisis een meter, dus dat lost niets op!

Maar nu weet ik dat de monteurs draad bij zich hebben, dat is een probleem minder!

Het was anders ook geen probleem geweest. De rode kabel is niet speciaal. Het is een simpele CAT 5E of CAT 6 kabel. Bij Action heb je 10 of 20 meter voor een paar euro. Of bij de bouwmarkt, of de Mediamarkt etc...


Dennis, je bent top:point_up_2: