Skip to main content
Beantwoord

Meer informatie over mijn aansluiting

  • February 1, 2020
  • 36 reacties
  • 580 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

36 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb hier eerlijk gezegd niet gelijk een antwoord op. Ik zal het intern navragen. Zodra ik een antwoord heb op deze vraag, kom ik er op terug. 


  • March 2, 2020

Kan u  in de mate van het mogelijke dit met spoed doen?

Wij willen de kans krijgen om eventueel noodgedwongen alsnog een andere leverancier te nemen en niet nog weken te moeten wachten op een aansluiting.

Deze situatie is echt hallucinant aan het worden... Zoveel moeite om klant te kunnen worden, onvoorstelbaar. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik begrijp dat je hier zo snel mogelijk een antwoord op wilt hebben. Ik doe mijn best om jou zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. 


  • March 2, 2020

Ik geloof zeker dat u uw uiterste best doet.

Ik kan alleen maar de service in zijn geheel bij u aankaarten en hopen op een oplossing.

 

Alvast bedankt 


  • March 2, 2020

Mag ik vragen welke stappen nu precies ondernomen worden? 

En naar welke dienst werd ik doorgestuurd? 


  • March 2, 2020

Graag wil ik ook nog dit topic onder de aandacht brengen, waaruit blijkt dat er wel degelijk schandalig hoge kosten worden aangerekend. Echter hebben wij geen offerte ontvangen dus gaan we ervan uit zoals de technicus van VolkerWessel aangaf dat er van hen geen kosten zijn en dat jullie enkel verwijzen naar hen. Dus bijgevolg lijkt mij dat wij kunnen concluderen dat er geen factuur verstuurd zal worden.

https://forum.kpn.com/internet-9/kosten-mogelijkheden-huisaansluiting-444473


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb een antwoord ontvangen op jouw vraag en een privébericht naar jou verstuurd.


  • Antwoord
  • March 6, 2020

Uiteindelijk deze week na een vijftal telefoontjes een antwoord gekregen, de kosten zijn voor de provider. Opgelucht omdat we na al die tijd en moeite een antwoord kregen, uitkijkend naar 12 maart. De dag waarop men belooft met 100% zekerheid aanwezig te zijn en de kabel te leggen.

Helaas tevergeefs, het zou wel eens allemaal in orde kunnen komen... Niet dus. Vandaag telefoon gekregen van kpn netwerk dat ze de afspraak moeten herplannen naar 18 mei!!! Ongelooflijk. Een kabel waarvan wij al weken / maanden aangeven via het forum /telefoon/kpn-winkel dat die NIET in de woning aanwezig is, maar kpn blijft volhouden dat dit wel zo is. Wanneer ze dan toch een afspraak voor installatie vastleggen en wij aangeven dat er geen kabel is, houdt men nog vol dat dit wel in orde is. Tot 2 dagen voor de afspraak... Na levering van de apparatuur, een sms, de afspraak kan niet doorgaan want de kabel zit er niet... (wat wij dus al weken zeggen). Afspraak voor de kabel, waarvan men beweert dat die binnen 25 m zit... Dag van aansluiting om 15u telefoon dat het toch om 70 meter gaat (zoals wij al eerder hadden vernomen van delta). Nieuwe afspraak 12 maart en na vele telefoons bevestiging geen kosten voor ons. Vandaag slaat KPN alarm dat er toch wel een vergunning nodig is voor 70 meter. Onvoorstelbaar...

Hier stopt het, teleurgesteld en na heel veel moeite om klant te kunnen worden gaan wij toch noodgedwongen naar jullie concurrent.

Bedroevende service die ons heel veel tijd en geld gekost heeft.

Hebben jullie een interne klachtendienst of dien ik mij te richten tot de consumentenbond?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Het is goed om te weten dat er geen kosten in rekening gebracht worden, maar 18 mei duurt wel erg lang. Ik vind het erg jammer dat je geen klant wordt bij KPN, maar ik begrijp jouw keuze. Je kan het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen jou doorverbinden met onze opzegafdeling die jouw bestelling kunnen annuleren. Laat je mij weten of het gelukt is om deze bestelling te annuleren?


  • March 8, 2020

Dat hebben we al gedaan. 

 

Ik heb enkel een vraag rond de klacht. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik denk dat je opzoek bent naar deze pagina: ‘Klacht of vraag indienen per e-mail’. Als je dit formulier invult, dan neem onze klachten afdeling z.s.m. contact met jou op.