Skip to main content

Sinds enkele weken kunnen verschillende apparaten niet meet op mijn SuperWifi netwerk. Ik heb niks gewijzigd (zou niet weten hoe). 
 

Laptop, iPhones, wifi radio allemaal nog OK. Maar bijv. Airport Express, Nefit thermostaat en Kobo e-reader melden zich niet meer aan op wifi netwerk.

 

De Nefit ziet het netwerk wel, maar ook als ik het (juiste!) wachtwoord in voer lukt het ‘m niet om verbinding te krijgen. De Kobo gedraagt zich hetzelfde. De airport express is wat moeilijker te controleren maar ik vermoed dat ‘ie hetzelfde probleem heeft.

 

is er op afstand iets gewijzigd in de superwifi punten? Of kan iemand vertellen wat een mogeljjke oplossing kan zjjn? (Alle mogelijke resets al geprobeerd)

 

bart

 

 

Hi @Bart-ehv, welkom hier op ons forum! 

Wat irritant dat niet alle apparaten verbinding meer krijgen met je WiFi verbinding. Je maakt  gebruik van SuperWiFi lees ik. Heb je onze KPN Thuis app al eens geïnstalleerd en gebruikt? Deze helpt je met instellen en beheren van je WiFi verbinding en SuperWiFi punten. Daarnaast hebben we ook een handig topic over het gebruiken (en installeren) van SuperWiFi. Laat je weten of je op een van deze manieren verder gekomen bent?