Skip to main content

Wat een waardeloos bedrijf dat Roamler

Krijg je een e-mail om je glasvezelkastje te laten vervangen .

vervolgens geef je je e-mail adres en postcode op en wat blijkt je ingevoerde gegevens kloppen niet!

Dan maar een bellen met 020 7219405 en dik 45 min muziekje luisteren. Eindelijk moeizaam contact. Uitleg wat er mis is/gaat en ze snapt er niks van .

eindelijk een afspraak gemaakt telefonisch maar ik heb er geen vertrouwen in dat ze wel (eens) niet komen op mijn adres .

klacht ook neergelegd bij KPN  via telefoon 0800 0402.  Deze medewerker vond het allemaal wel heel vreemd hoe Roamler dit aanpakt met het sturen van een e-mail dat niet werkt om je gegevens intevullem. Zoals e-mail adres en postcode. Dit geeft een fout melding. 
contact Roamler verloopt ook heel moeizaam en Nederlands is zo al zo een probleem met de medewerker van Roamler 

Zoals verwacht geen Roamler monteur gezien op de afgesproken dag 14/06/2024

Bedrijf laat ik niks van zich weten via e-mail of  belletje.  Melding zet ik door naar KPN service Desk 


Hallo @Gebruiker510, wat rot om dit te lezen! Roamler neemt opnieuw contact met jou op, op het moment dat een afspraak onverhoopt niet door is gegaan. Je kunt evt. zelf kijken of je online de afspraak kunt wijzigen óf een mail sturen naar support@roamlertech.nl. 


Hallo Marcia

ik die helemaal niks meer met dat waardeloze bedrijf.  KPN regelt het zelf maar hoe ze dit oplossen

Bedrijf is zeer slecht bereikbaar en reageerde nergens op 

Ik ben er klaar mee 


Zie hier wat er steeds fout gaat vanaf dat ze me een e-mail hebben gestuurd om te reageren

 


Je kan helemaal niks aanpassen 

 


In dat geval is mijn advies dus even om een mail naar support@roamlertech.nl te sturen! Dan wordt er snel contact met je opgenomen. 


Hallo Marcia

wat je ook stuur of bel met dat waardeloze bedrijf er komt totaal geen reactie van

Ik onderneem niks meer met dat bedrijf

alles werkt en ik blijf er niet meer voor thuis voor een simpele glasvezelkast wissel


Ik kan dat zeker begrijpen! Het is wel zo dat het nieuwe glasvezelkastje langer mee gaat en minder gevoelig is voor een storing. Zo zorgen we ervoor dat je ook in de toekomst kan blijven genieten van het beste netwerk. Daarom raad ik je toch aan om t.z.t. even een mail te sturen. 


Hallo Marcia

ik heb al van alles gedaan 

gebeld. Een e-mail 

niks helpt ze reageren totaal nergens op 

zolang alles werkt vind ik het prima zo 


En Roamler neemt vervolgens geen contact meer op. Na dat ik een afspraak in mijn vakantie heeft verzet.  Ben er nu helemaal klaar mee


Ha @Gebruiker510, dat kan ik me goed voorstellen! Ik begrijp dat er een afspraak was gemaakt? Of juist nog niet? Zijn ze dan niet op komen dagen? Het is mij even niet helemaal duidelijk wat er nu precies gebeurd is. Mocht je willen dat ik dit intern laat escaleren, laat het vooral weten. Dan pak ik het verder op. 


Tot op heden niks meer vernomen van Roamler ivm glasvezel kastje wisselen

ik heb al diverse e-mails gestuurd maar totaal geen reactie hier op gehad. En bellen is een ramp. Lange tijd in de wacht met een verschrikkelijk muziekje


Zuur dat je niks meer gehoord hebt, dat hoort beslist niet. Inmiddels is onze opdracht voor het vervangen van de glasvezelpunten met Roamler ook bijna ten einde, daarom worden de glasvezelpunten niet meer actief vervangen. In enkele regio's die nog niet af zijn gebeurt dit nog wel, maar in jouw regio helaas niet meer. 

Excuses dat dit zo gelopen is. Weet dat, mocht je in de toekomst problemen met je diensten of je glasvezelpunt hebben, je ons 24/7 kunt bereiken via 0800-0402 wanneer je een storing hebt (bij ons heb je als het goed is ook de optie om geen wachtmuziekje te hebben 🙃).


Zuur dat je niks meer gehoord hebt, dat hoort beslist niet. Inmiddels is onze opdracht voor het vervangen van de glasvezelpunten met Roamler ook bijna ten einde, daarom worden de glasvezelpunten niet meer actief vervangen. In enkele regio's die nog niet af zijn gebeurt dit nog wel, maar in jouw regio helaas niet meer. 

Excuses dat dit zo gelopen is. Weet dat, mocht je in de toekomst problemen met je diensten of je glasvezelpunt hebben, je ons 24/7 kunt bereiken via 0800-0402 wanneer je een storing hebt (bij ons heb je als het goed is ook de optie om geen wachtmuziekje te hebben 🙃).

Begrijp ik het goed dat @Gebruiker510 nu met een glasvezelkastje blijft zitten wat elk moment zomaar kapot kan gaan bij een stroomonderbreking? En dat KPN daar niets meer aan doet?


Te zot voor woorden

Roamler komt zijn afspraken niet na en de klant blijft met de rotzooi zitten  wat glasvezelkastje betreft 🥴😤🥱

Toch maar eens op zoek gaan naar een andere provider. 👋👋👋


Dat is zuur inderdaad, maar het proces is afgelopen zoals Sanne al zei. Als je problemen ondervindt kan je de opties die zij noemde gebruiken om contact op te nemen, of deze stappen op onze site volgen: Last van een internet storing of wifi problemen?

Dat het kastje niet vervangen is betekent niet dat het opeens nu uit gaat vallen, het blijft werken zoals het werkt. Het kan bij bijvoorbeeld een stroomonderbreking uitvallen, maar je weet hoe je ons dan kan bereiken.


Kan ook besluiten om  het abonnement op te zeggen    Kortom weer een waardeloze reactie van een KPN medewerker🥴🥱😤😤


@Jasper van KPN Waarom kan er niet gewoon een nieuw glasvezelkastje worden opgestuurd?
Het installeren van zo'n kastje is toch sowieso doe-het-zelf dus een klant kan hem prima zelf verwisselen.


Reageer