Skip to main content
Beantwoord

Melding op mobiel

• April 11, 2019
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo, sinds gisteren krijg ik op mijn mobiel continue de melding: serveridentiteit wordt vóór 10-4-2017 en na 10-4-2019 niet ondersteund, wat betekent dit en wat kan ik hiermee doen?

Beste antwoord door nl1mrd

Kan met het volgende te maken hebben : verlopen certificaat , is als het goed is verholpen. Zie ook op : https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/kpn-certificaat-visual-voicemail-471343
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 12, 2019
Hoi natasja, welkom hier. Deze melding komt mij niet bekend voor, waar en wanneer krijg je dit precies te zien. Zou je eventueel een screenshot/foto ervan willen posten hier? Zelf vermoed dik dat het met e-mail te maken heeft. Ik hoor graag van je.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • April 12, 2019
Kan met het volgende te maken hebben : verlopen certificaat , is als het goed is verholpen. Zie ook op : https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/kpn-certificaat-visual-voicemail-471343

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 12, 2019
Dat weet ik dus niet. Vandaar ook de vraag waar en wanneer je dit te zien krijgt en of je eventueel een screenshot zou willen plaatsen hier.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2019
Iemand anders reageerde op jou Alex, dat was ik niet ;)

Bedankt beiden! Het is inmiddels verholpen! Het kwam op elk moment dat ik safari/een app opende.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 12, 2019
Iemand anders reageerde op jou Alex, dat was ik niet ;)

Bedankt beiden! Het is inmiddels verholpen! Het kwam op elk moment dat ik safari/een app opende.

Had het helemaal niet door, haha. 😉 Sorry. Waar lag het uiteindelijk aan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2019
Geeft niet, kan gebeuren! De link die nl1mrd stuurde, met het certificaat.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 12, 2019
Top, dankjewel voor de terugkoppeling hier.