Skip to main content
Beantwoord

Melding: Uw breedband ip connectie werkt niet.

• May 28, 2019
  • 3 reacties
  • 289 keer bekeken

Op 27-05-19 is bij ons kpn tv en internet geïnstalleerd, helaas kreeg ik vanmiddag de melding zoals in de titel.

Zowel glasvezel box als experia v10 2 keer van spanning gehaald maar mag niet baten.
Is er iemand die weet de boel weer werkend te krijgen?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Icediver ,
probeer het eens op de volgende manier:
haal beide apparaten volledig van de stroom af, wacht minimaal 30 seconden tot 1 minuut, zet dan eerst de glasvezelunit aan en wacht totdat alle vereiste lampjes branden en/of knipperen. Zet dan de modem aan en wacht totdat alle lampjes branden inclusief eventueel het blauwe ECO-lampje, als je ECO geactiveerd hebt.
Werkt alles dan naar behoren? Opgelost.
Werkt het nog niet, bel dan KPN.
Succes.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • May 28, 2019
Hallo @Icediver ,
probeer het eens op de volgende manier:
haal beide apparaten volledig van de stroom af, wacht minimaal 30 seconden tot 1 minuut, zet dan eerst de glasvezelunit aan en wacht totdat alle vereiste lampjes branden en/of knipperen. Zet dan de modem aan en wacht totdat alle lampjes branden inclusief eventueel het blauwe ECO-lampje, als je ECO geactiveerd hebt.
Werkt alles dan naar behoren? Opgelost.
Werkt het nog niet, bel dan KPN.
Succes.

Erwin van KPN
Moderator
Hoi @Icediver, hebben de tips van @Jan-D gewerkt? Zo niet, laat het weten. Voor directe hulp is 0800 0402 het snelst.

Erwin van KPN
Moderator
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je op dit moment voldoende informatie hebt. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het mij weten! 🙂