Skip to main content

Melding: “ Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer. “

Vaak bij het verwijderen van een mail. Wat is hier aan de hand?

 

@ruud52 Welkom op het forum. 

De foutmelding die je krijgt lijkt een probleem met 1 van onze servers te zijn (geweest). Bestaat het probleem op dit moment toch? 


Hwt probleem is momenteel weg. Maar dat is wel vaker gebeurd en dan kwam het weer terug. 

Kan dit ook problemen hebben veroorzaakt met een andere server van een partner van me? Die blokkeerde me steeds en het lijkt op hetzelfde moment te gebeuren als deze foutmelding.


@ruud52 Goed om te horen dat het probleem op dit moment in ieder geval niet meer bestaat. 

Ik ben wel nog op zoek naar iets meer informatie. Krijg je de melding in een mailprogramma en zo ja, welke? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen met onder persoonlijke opmerkingen het e-mailadres waar het om gaat?


Kreeg de melding als ik via het web  met mijn kpn mail bezig was.

Bedankt trouwens voor het proberen uit te zoeken


@ruud52 Bedankt voor je reactie! 

Dat is wel erg bijzonder, op dit moment durf ik niet te zeggen waar het aan ligt. 

Mocht je dit in de toekomst nou nogmaals ervaren, zou je dan voor mij datum en tijdstip willen noteren en het mij weer kunnen laten weten? 

Dan kan ik wellicht samen met een collega achterhalen waar dit aan kan liggen! 


Ik had vandaag bij het verplaatsen van mails naar een andere map weer dezelfde foutmelding. De mails waren ook niet verplaatst.

Was vanmorgen, 22 febr. ergens rond 11:00 a 12:00 uur.


@ruud52 Bedankt voor deze melding. Met deze informatie ga ik proberen te achterhalen waar dit mee te maken kan hebben. Zodra ik meer informatie heb zal ik het delen!