Skip to main content

Is het mogelijk en is het nodig om de V10 box om te ruilen voor een V10A? Dit in verband met de meldingen op iphone, ipad en imac dat de beveiliging zwak is

 

bij voorbaat dank

Hugo

Hoi @Hugovdw, welkom op het forum!
Deze melding krijg je van je iPhone als je WPA-2 gebruikt. Op dit moment is dit de huidige standaard voor WiFi en wordt deze door iedere Experiabox gebruikt. Ook de V10a gebruikt deze, voor particuliere aansluitingen is deze ook veilig genoeg. Het omruilen hiervan zal dit niet oplossen, tevens worden experiaboxen alleen omgeruild als deze defect zijn.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Waarom krijg ik deze melding sinds enkele weken. Daarvoor niet de melding van een zwakke beveiliging. 


Dit is een melding die met de nieuwe software van apple apparatuur meegekomen is.
Je kunt deze melding gewoon negeren omdat de beveiliging van je experiabox in principe gewoon goed genoeg is.
Mocht je het toch aan willen passen kun je de stappen in dit topic doorlopen om de beveiliging van je experiabox aan te passen.