Skip to main content
Vraag

Met geen mogelijkheid afspraak te plannen voor doortrekken glasvezelkabel

• November 23, 2025
  • 28 reacties
  • 369 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb inmiddels in onze systemen gekeken en zie dat de bestelling in de tussentijd is geannuleerd. Dat vind ik oprecht jammer om te zien, al kan ik je keuze ook goed begrijpen gezien de lange wachttijd en de onduidelijkheid rondom de planning. Als je al zo lang bezig bent om iets geregeld te krijgen zonder concrete duidelijkheid, dan is dat natuurlijk erg frustrerend.

Namens KPN wil ik je hiervoor mijn excuses aanbieden. Dit is niet de ervaring die we willen geven. Ik ga daarnaast jouw situatie en de communicatie in dit traject ook als feedback doorzetten richting de netwerk leverancier, in de hoop dat dit helpt om de communicatie en duidelijkheid richting klanten te verbeteren.  Met name de toezeggingen die ik in het systeem kon vinden waar blijkbaar geen gehoor aan is gegeven vind ik erg jammer. 

Het spijt me dat dit traject zo is verlopen. Dat had beter gemoeten.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 12, 2026

Ik heb inmiddels in onze systemen gekeken en zie dat de bestelling in de tussentijd is geannuleerd.

@Erwin van KPN, dat gaat over ​@Gwin denk ik, die onderstaande schreef? En dus niet de over de OP ​@Frankvana187?

Ik ga de bestelling maar annuleren, ik zit nu al lang genoeg op een 5G (aan het) lijntje. 

(Bij mij is ook wel eens een bestelling onterecht volledig geannuleerd, toen ik alleen een ongevraagde monteur afzegde.)

• Nieuwkomer
  • February 16, 2026

Ik heb inmiddels in onze systemen gekeken en zie dat de bestelling in de tussentijd is geannuleerd. Dat vind ik oprecht jammer om te zien, al kan ik je keuze ook goed begrijpen gezien de lange wachttijd en de onduidelijkheid rondom de planning. Als je al zo lang bezig bent om iets geregeld te krijgen zonder concrete duidelijkheid, dan is dat natuurlijk erg frustrerend.

Namens KPN wil ik je hiervoor mijn excuses aanbieden. Dit is niet de ervaring die we willen geven. Ik ga daarnaast jouw situatie en de communicatie in dit traject ook als feedback doorzetten richting de netwerk leverancier, in de hoop dat dit helpt om de communicatie en duidelijkheid richting klanten te verbeteren.  Met name de toezeggingen die ik in het systeem kon vinden waar blijkbaar geen gehoor aan is gegeven vind ik erg jammer. 

Het spijt me dat dit traject zo is verlopen. Dat had beter gemoeten.

Ik heb de bestelling inderdaad geannuleerd. Ik waardeer het wel heel erg dat je hier werk van maakt en de feedback intern deelt en de excuses namens KPN wil maken, dank daarvoor!

Ik zal het topic van ​@Arjan van B niet verder kapen ;) ik denk dat hij nog wel op een antwoord wacht.