Skip to main content

Ik probeer via mijn Experia box v10 in te loggen op mijn mobiel. Mijn mobiel geeft aan netwerk niet gevonden, terwijl ik met de netwerk naam en wireless code  in log. Wie weet wat ik moet doen? Vast bedankt 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Rayday , je bedoelt te zeggen dat je met je mobiel op je eigen wifi probeert in te loggen en dat dat niet wil lukken, toch???

Je zou de draadloze instellingen op je mobiel eens kunnen resetten dan moet je thuiswifi weer zichtbaar zijn op je mobiel en kun je met het juiste wachtwoord inloggen.

 


Hallo JanD, ja dat klopt. Het resetten op mijn mobiel hoe doe je dat?  Ik heb mijn mobiel via de aan/uit knop al gedaan. 

 


Hallo JanD, ja dat klopt. Het resetten op mijn mobiel hoe doe je dat?  Ik heb mijn mobiel via de aan/uit knop al gedaan. 

 

Hallo @Rayday als je een Android telefoon hebt ga je naar instellingen, verbindingen en hier vind je ergens instellingen om een bestaande wifi instelling te doen ‘vergeten’  of de bestaande mobiele instellingen te resetten naar hun standaard waarden.

 


Hallo @Rayday 

Staat de wifi op de Experiabox aan? Indien niet, dan moet je eerst wifi aanzetten. Dit doe je door de middelste knop bovenop (als de Experiabox rechtop staat) ingedrukt te houden tot het wifi lampje groen brand, of via de webinterface van de Experiabox. Logisch dat het wifi netwerk niet gevonden kan worden als het wifi netwerk niet aan staat.

Als het wifi netwerk aan staat, dan moet je mobiel het kunnen zien als wifi in je mobiel aan staat.


JanD en Iosbol het is beiden niet gelukt! Dit krijg ik nu ook weer te zien zie foto. Pfff wordt er moe van en ik snap niet wat ik verkeerd doe 

 


Hallo @Rayday als je de telefoon op 4G hebt staan, zoals op het plaatje, zul je ook niets vinden.

Wel de telefoon op wifi zetten en dan kiezen uit de lijst met wifinamen, jouw wifinaam aanklikken, inloggen en verbinden.


Het is gelukt. Dank je JanD


Hallo @Rayday , bedankt voor de update, goed om te lezen dat het gelukt is.:relaxed:

 


Reageer