Skip to main content

Goede middag.

Laatst is onze Wifi versterker overleden.

Hierdoor is de wifi ontvangst erg slecht op de 1ste verdieping.

KPN gebeld en het uitgelegd aan de medewerker.

Deze zei als ik de Wifi manager zou gebruiken dat we recht zouden hebben op een gratis bekabelde wifi versterker.

Nu komt het probleem de Wifi manager met diverse browsers geprobeerd.  (login met KPN ID gaat goed, aan de slag kunnen we aan klikken, toestemming V gezet, starten met verbeteren, alles kunnen invullen wat voor woning enz.,cijfers kunnen geven aan de woonlagen.

Dat zouden we moeten kunnen starten met de metingen en dan wordt er gezegd (speedtest custom) 404 oops! There seems to be a problem with this page. eiter the URL was Misspelles, this page never existed, or it has been removed. In the meantime, you can explore Speedtest Custum.

Als ik dat laaste aanklik moet ik een gratis account aan maken (ik denk dat dat niet de bedoeling is.

Maar ik kan nu niet verder met de Wifi manager.

Handmatig de snelheid meten lukt wel.

Zie de linken

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/5cf9e270-4dae-11ea-80ce-e1577907dc5d   slaapkamer dochter 1

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/59f61750-4db9-11ea-84e6-155cd652a6bf  slaapkamer dochter 2

 

hopelijk kunnen jullie ons hier mee helpen.

wifi kanalen veranderen helpt niet.

en toen de wifi versterker het nog deed geen problemen gehad.

 

m.v.g. Nick

Hallo @Kpn arjan @Kpn ..

Ook wij ervaren problemen met de Wi-Fi op 2 verdiepingen dus zoals jullie zo mooi mee "adverteren" de Wi-Fi manager geprobeerd uit te voeren, alles ingevuld, tv kastje op standby naar de verdieping heen gelopen en start meten..

(speedtest custom) 404 oops! There seems to be a problem with this page. eiter the URL was Misspelled, this page never existed, or it has been removed. In the meantime, you can explore Speedtest Custum.

Net  zoals @Frekkel ervaart!! 

En nu? Want zo komen wij niet verder natuurlijk en oh ja, die Wi-Fi manager 3x geprobeerd natuurlijk en alles volgens de regeltjes uitgevoerd dus graag geen standaard antwoord terug a.u.b. wat wel eens gezegd wordt, heeft u dit en dat al gedaan/geprobeerd..Ja dus😉

Dank u wel alvast ook namens Frekkel neem ik aan.

Groetjes uniekegebruikersnaam05

 


Als het goed is wordt het opgelost.

De Wifi manager deed het weer.

Wifi versterker kunnen bestellen.


Hallo @Frekkel en @Uniekegebruikersnaam05 ! Excuses dat onze reactie even uitbleef. Het is momenteel erg druk op het Forum! Als de wifi-versterker stuk is, dan moet je gewoon een nieuwe krijgen natuurlijk Frekkel. Laat het maar weten als het is opgelost en of ik nog iets voor je kan doen. 
Dan is het nu jou beurt Ugn05 (even kort en bondig:wink: ),  vervelend dat de Wifi Manager niet werkt. Andere browsers, zoals Frekkel aangeeft werken ook niet? Als je een onafhankelijke speedtest doet, welke snelheden worden er gemeten op iedere verdieping? 

Zou je alvast je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken. 

Alvast bedankt! 


Reageer