Skip to main content
Beantwoord

Mijn abonnement gaat straks in maar ik heb nog niks gehoord

• February 17, 2025
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo, ik heb via Mobiel.nl een KPN internet abbo afgesloten. Ik heb al een paar jaar mobiel bij jullie, dus mooi te combineren. Nu heb ik het in november afgesloten met een ingangsdatum van 26 februari. Ik had ondertussen verwacht dat de monteur wel ingepland zou worden? En als het goed is wordt de overstap ook geregeld. Ik vind het alleen vreemd dat ik 1 week voor datum nog niks heb gehoord over een monteur en ik heb ook nog geen modem ontvangen via de post. Kan dit gecontroleerd worden?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Zandtheetje ,

Normaliter krijg je twee of drie werkdagen voor de start van jouw abonnement het installatiepakkket thuisgestuurd. 

Een monteur krijg je meestal alleen als het installeren jou zelf niet lukt.  

Vertrouw je het niet? 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 17, 2025

Hallo ​@Zandtheetje ,

Normaliter krijg je twee of drie werkdagen voor de start van jouw abonnement het installatiepakkket thuisgestuurd. 

Een monteur krijg je meestal alleen als het installeren jou zelf niet lukt.  

Vertrouw je het niet? 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 17, 2025

​@Zandtheetje 

Heb je een orderbevestiging ontvangen? Dan staat daar een klantnummer in. Ik zou je willen adviseren om een KPN ID aan te maken in de Mijn KPN app en dan je klantnummer koppelen zodat je de status van je bestelling in kunt zien.