Skip to main content
Beantwoord

Mijn abonnement is aangepast maar krijg nog voor oude abonnement gefactureerd

  • March 24, 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Rob Intven
Nieuwkomer

Ben overgestapt van KPN compleet naar Hussel. Oude factuurbedrag wordt ingehouden.😬

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Rob Intven, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst ben ik benieuwd, vanaf welke datum is het nieuwe abonnement ingegaan (Hussel)? Het kan namelijk zijn dat een deel van je oude abonnement gefactureerd is en een deel van het nieuwe abonnement, omdat de ingangsdatum midden in de facturatieperiode ligt. Dat is wat ik nu eigenlijk denk.. Kan je op de factuur bij specificaties (2e of 3e bladzijde) zien welke data er worden aangehouden voor de kosten van je abonnement? Eventuele teveel betaalde kosten krijg je op de eerstvolgende factuur terug.

Mocht het niet duidelijker worden nadat je de specificatie hebt bekeken, dan kijk ik graag even mee. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En mij een seintje geven wanneer dat gelukt is? :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2020

Goedemorgen @Rob Intven, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst ben ik benieuwd, vanaf welke datum is het nieuwe abonnement ingegaan (Hussel)? Het kan namelijk zijn dat een deel van je oude abonnement gefactureerd is en een deel van het nieuwe abonnement, omdat de ingangsdatum midden in de facturatieperiode ligt. Dat is wat ik nu eigenlijk denk.. Kan je op de factuur bij specificaties (2e of 3e bladzijde) zien welke data er worden aangehouden voor de kosten van je abonnement? Eventuele teveel betaalde kosten krijg je op de eerstvolgende factuur terug.

Mocht het niet duidelijker worden nadat je de specificatie hebt bekeken, dan kijk ik graag even mee. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En mij een seintje geven wanneer dat gelukt is? :slight_smile:


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 3, 2020

@Rob Intven, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?