Skip to main content

Op 21 Oktober een Abbonoment voor internet en televisie afgesloten in de winkel in Haarlem. Het zou in eerste instantie pas aangesloten worden op het netwerk op 5 november, echter was dit naar voren te halen als we zelf Ziggo op zouden zeggen. De datum kon toen op 23 Oktober worden gezet.

Thuis gekomen meteen Ziggo opgezegd. Toen de mailtjes van KPN bekeken en nogmaals de aansluit datum aangepast want die stond volgens de mail weer op 5 November. Even moeten wachten en toen bevesteging gekregen dat deze datum naar de 23ste is veranderd.

Vandaag alle apparatuur aangesloten en tot mijn verbazing werkt het dus niet. 1.5 uur met "klantenservice" gebeld en met het "KPN Netwerk". Beide wijzen ze naar elkaar, waar ik dus van het kastje naar de muur wordt gestuurt. Dan wordt er gezegt door de ene medewerker ja komt door Ziggo, waarop de andere medewerker zegt Ziggo heeft er niets mee temaken. Ze wijzen naar de winkel waar het abbonoment is afgesloten, omdat dit uberhaubt nooit zo snel aangesloten kan worden. Een monteur al langs willen sturen, terwijl de apparatuur dus gewoon werkt. Om tot de conclusie te komen dat niemand weet waarom dit zo gaat. En dat ik waarschijnlijk pas de 5de aangesloten ga worden

Klantenservice medewerker zou alles er aan gaan doen achter de schermen om het toch z.s.m. aan te sluiten maar kon hier geen garantie voor geven.

Ik heb toch echt tot 2 maal toe vandaag aangegeven en afgesproken om vandaag aangesloten te worden en het contract in zou gaan. Dit in de winkel, en via een geautomatiseerd systeem via de mail.

Ik sta echt met een bek vol tanden en ben eigenlijk alweer in staat om langs de winkel te gaan en het hele zaakje bij de beste medewerker te deponeren.

Wat een aanfluiting.

Edit: Iemand heeft Topic titel verandert van "Aansluit datum" naar "Mijn abonnement zou vandaag ingaan maar werkt nog niet"

Niemand???? Klanten service ook geen hulp????? 

En nu???? Betalen voor jan met de korte achternaam?????

Ha @Klant_123 dit klinkt niet best. Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. Bestellen op 21 oktober met een ingangsdatum 23 oktober is onmogelijk. Er is dus ergens iets fout gegaan. Ziggo heeft hier inderdaad niets mee te maken. Je zou terug kunnen gaan naar de winkel maar waarschijnlijk zal je ook daar te horen krijgen dat er een fout is gemaakt. De klantenservice 0800-0402 is een alternatief maar dat heb je al gedaan. 

Dus medewerker in de winkel heeft een fout gemaakt en vervolgens een geautomatiseerd systeem op de website waar de ingangs datum ook verandert kon worden en bevestigd is, allemaal overbodig is en niet goed werkt?

Dit zaakje stinkt nu alweer aan alle kanten.

Het zou inderdaad allemaal niet moet kunnen maar waarom het toch gebeurt is weet ik natuurlijk niet. Je gaat pas betalen als het modem verbinding heeft gemaakt. Mocht dat ook fout gaan dan krijg je natuurlijk geld terug. Hier kunnen we helaas niets voor je doen. 

HI @Klant_123, allereerst welkom op onze community. 

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dit een vrij bijzondere gang van zaken vind, zeker niet zoals het hoort. 

Voordat ik iets inhoudelijks hierover zeg, zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@Alex van KPN Ik heb mijn profiel deels aangevuld zoals adres. Ik heb niet alle gegevens m.b.t. klant gegevens aangezien het om een abbonoment gaat wat niet in mijn naam staat maar op die van mijn moeder.

Bron:Giphy

Bump

Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat deze bestelling helaas is vertraagd, mijn oprechte excuses hiervoor. De datum had nooit op 23 oktober gezet mogen worden, dat was erg kort dag na het plaatsen op 21 oktober. Ik zie dat de activatiedatum nu 5 november is. Heb jij of eventueel je moeder ook een mobiel abonnement bij ons? Dan kan ik namelijk extra data toevoegen zodat je dit in de tussentijd kunt gebruiken. 

Ik hoor graag van je. 

Nee we hebben beide geen mobiele abonnementen bij KPN.

Dit is wel lastig.

Reageer