Skip to main content
Beantwoord

Mijn adapter V10 is kapot.

  • February 8, 2020
  • 11 reacties
  • 126 keer bekeken

Charlielalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Mijn adapter v10 I is kapot. Zou ik een nieuwe mogen?

Beste antwoord door Alex van KPN

Duidelijk, dan weten we ook waar dit mis is gegaan. Ik ga op zoek naar een adapter. Ga ervan uit dat dit onderweg is via Post NL, ik krijg hier naar verwachting morgen bericht over. Mocht dat niet gebeuren, dan gaan we de ontvanger in zijn geheel omruilen inclusief adapter. Je hoort van mocht dat het geval zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 8, 2020

Welkom @Charlielalaatje 

 

Zou je vast het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 8, 2020

Hi Charlie, welkom op het forum.

Heb je de V10 of de V10 A? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Charlielalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Profiel ingevuld.

Ga morgen kijken of ik een v10 of v10a heb! 

Het is in ieder geval een zwarte kabel. Heb nu een verkeerde ontvangen. Moet een zwarte kabel zijn. 


Charlielalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

V10A is het


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 12, 2020

Dan heb je waarschijnlijk de adapter van de V10 gekregen. Ik heb nog wel 1 vraag, ik probeer je een adapter te sturen maar ik zie dat je modem wel gewoon online is en verbinding heeft. Zou je dit willen toelichten? 


Charlielalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Omdat ik die van het 2e kastje gebruik nu. Dus nu doet mn 2e kastje het niet. 


Charlielalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

De modem is het niet he! Het is de stroomkabel van het kastje naar mn tv toe. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 12, 2020

Oww, jij bedoelt de teelvisieontvanger. Klein zwart kastje die met een HDMI kabel op de tv is aangesloten? Als ik het goed heb is dit het type VIP 2952, klopt dit? Je kunt dit zien op de onderkant van de ontvanger. 


Charlielalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ja dat is hem! 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Duidelijk, dan weten we ook waar dit mis is gegaan. Ik ga op zoek naar een adapter. Ga ervan uit dat dit onderweg is via Post NL, ik krijg hier naar verwachting morgen bericht over. Mocht dat niet gebeuren, dan gaan we de ontvanger in zijn geheel omruilen inclusief adapter. Je hoort van mocht dat het geval zijn. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 19, 2020

Hi C, heb je de adapter inmiddels binnen?Â