Dag iedereen,
Sinds enige tijd heb ik het probleem dat mijn alarmsysteem niet langer verbinding wil maken met de wifi van mijn Experia Box v10a dan wel een router/versterker die hiermee verbonden is terwijl dit voorheen wel gewoon mogelijk was. Wanneer ik verbinding probeer te maken met het wifi netwerk dan mislukt de verbinding en krijg ik de melding van mijn alarmsysteem (Nexus cctv) dat er een communicatiefout is opgetreden.
Dit probleem ontstond nadat ik mijn TP-Link Deco M9 plus wifi mesh systeem geïnstalleerd had voor een beter wifi bereik. Uitzetten en afkoppelen van dit systeem verhelpt het probleem niet. Het resetten van de Experia Box en terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt evenmin. Ook niet als ik het zelfde voor het alarmsysteem doe.
Het vreemde is dat wanneer ik mijn alarmsysteem verbind met de hotspot van mijn mobiele telefoon of bv. het wifi netwerk van bij mijn ouders thuis er wel direct een verbinding ontstaat. Op basis hiervan heb ik het vermoeden dat het aan de Experia Box ligt.
Heeft iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen en wat ik nog zou kunnen proberen?
Beantwoord
Mijn alarmsysteem kan geen verbinding maken met Wifi experia box v10a
Beste antwoord door stefan_flierman
De KPN monteur komt morgen langs. Hopelijk is het probleem daarna verholpen.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.