Skip to main content
Antwoord

Mijn antenne voor SiB is defect, kan ik een nieuwe krijgen?

• October 11, 2023
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Mijn buitengebied antenne voor internet is stuk, hij gaat niet meer aan. 

Kan ik een nieuwe krijgen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Sorry voor het dubbele bericht, maar ik heb geen storing. Mijn sagemcom is echt stuk .hij deed het prima, maar ineens een raar geluid en poef alles uit. Het is dus echt stuk ,geen blauwe lichtjes geen rode lichtjes gewoon helemaal niks meer. Vandaar dat ik om een nieuwe vraag. 

Duidelijk verhaal @croco1961. Er is een melding voor je geregistreerd voor een nieuw apparaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 11, 2023

Je bedoelt het 4g modem? 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • October 11, 2023

Beste croco1961, twee keer dezelfde vraag stellen is niet handig. Zie mijn reactie op je tweede post. Er is een storing met dit device. Handig als je je in die storing post bovenaan dit forum even meldt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @croco1961, er is op dit moment een storing met dit product. Zie 

Voor meer informatie kun je terecht in bovenstaande topic.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2023

Sorry voor het dubbele bericht, maar ik heb geen storing. Mijn sagemcom is echt stuk .hij deed het prima, maar ineens een raar geluid en poef alles uit. Het is dus echt stuk ,geen blauwe lichtjes geen rode lichtjes gewoon helemaal niks meer. Vandaar dat ik om een nieuwe vraag. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2023

Duidelijk verhaal @croco1961. Er is een melding voor je geregistreerd voor een nieuw apparaat.