Skip to main content
Vraag

Mijn appartement is gesplitst, heb nu een huisnummer toevoeging. Hoe passen we dat aan?

• August 3, 2026
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Kortgeleden is mijn appartement gesplitst en heb ik een eigen huisnummer toevoeging. De aansluiting van glasvezel zit bij mij in de woning en het abo staat op mijn naam. Hoe kan ik het adres daarvan gewijzigd krijgen? Ik heb telefonisch dit al verzocht maar zonder reactie dan wel resultaat. 

Prettige dag!

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@EZ_. Welkom op de KPN Community! Goed dat je hier even achteraan gaat. Het levert in de praktijk nu nog niet zoveel problemen op, want de verbinding blijft gewoon werken, maar administratief is dit wel verstandig om goed bij te werken. 

Eerst is het wel belangrijk dat de splitsing ook al gereed is in de gemeentelijke administratie. Heb je gecheckt op https://bagviewer.kadaster.nl/ of daar elke woning zijn eigen toevoeging heeft gekregen? Als dat gereed is, dan kunnen wij ook aanpassingen doorvoeren.

We hebben hier wel een proces voor, maar dat loopt wel via de telefonische helpdesk. Zij kunnen de juiste afdeling een bericht sturen en dan kan het vanaf daar verder opgepakt worden. Dus ik wil je toch nog eens verzoeken een terugbelafspraak te maken, zodat je gebeld wordt door een medewerker op een moment dat het voor jou uitkomt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2026

Hi Arjan,

Dankjewel. Ja. BAG is al een tijdje rond. Ik begreep dat ik via het forum meer kans had. Maar de verbinding en het abo is inmiddels wel actief, misschien dat dat wat teweeg brengt. Ik ga nog eens bellen en meld me anders hier! 

bvd! 
EZ

Forum|alt.badge.img

Hoi EZ,

Wat je beste kan doen is dit formulier invullen: https://netwerk.kpn.com/formulieren/haalbaarheidsonderzoek-aanvraag/#adres

Dit is normaal gesproken het formulier om een aansluiting aan te vragen, maar kan ook voor correctie adresgegevens worden gebruikt zoals bij een splitsing. Voorwaarde is dat kadaster al up to date is. Dat heb je nu bevestigd. Vul hem in en je krijgt binnen 15 dagen reactie.