Skip to main content
Beantwoord

Mijn bestelling is niet te zien omdat KPN niet openbaar is?

• April 26, 2020
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Inmiddels even google en topic kpn door gelezen en blijkt een probleem te zijn wat al langer bekend is.v

Nieuwe telefoon is betaald verder blijft het heel stil.

Hoe krijg ik kpn omgeving online?

Beste antwoord door Susan_

Hi @Opa Marco, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er zit soms enige vertraging in, dat klopt. Maar helemaal geen communicatie is natuurlijk niet de bedoeling!

Wanneer heb je de bestelling geplaatst? En kan je mij voorzien van wat meer informatie/gegevens? Vul hiervoor je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en evt. ontvangen ordernummer. Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators! Heb je dit gedaan? Geef dan even een seintje, dan ga ik op onderzoek uit!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 26, 2020

"Inmiddels even gooide door gelezen"

:thinking:

Wat heeft u doorgelezen?

• Auteur
  • Topper
  • April 26, 2020

Moet Google topic zijn leve de automatische correctie.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2020

Hi @Opa Marco, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er zit soms enige vertraging in, dat klopt. Maar helemaal geen communicatie is natuurlijk niet de bedoeling!

Wanneer heb je de bestelling geplaatst? En kan je mij voorzien van wat meer informatie/gegevens? Vul hiervoor je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en evt. ontvangen ordernummer. Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators! Heb je dit gedaan? Geef dan even een seintje, dan ga ik op onderzoek uit!

• Auteur
  • Topper
  • April 26, 2020

Inmiddels kan ik het wel zien dus nu maar afwachten wanneer de telefoon komt. Tot zover opgelost.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 27, 2020

Helemaal goed @Opa Marco! Mocht ik nog wel ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag!