Skip to main content
Beantwoord

Mijn Box 12 valt om de paar uur uit

• January 6, 2025
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Sinds eind december, exact datum weet ik helaas niet valt de modem om de paar uur uit. Ik zie dat de modem soms nog wel aanstaat maar dan aangeeft geen internet verbinding te hebben, vervolgens schakelt de model uit en aan en werkt alles weer een paar uur. 

Ik heb verschillende posts gelezen maar de oplossingen daar zijn niet van toepassing.

Mijn thuisnetwerk is via een Synology Router verbonden aan de KPN Modem, de KPN modem ziet dus maar 2 apparaten (TV + Synology Router). WiFi staat uit op het modem. 

De modem al gereset maar dit maakt geen verschil.

Firmware versie is V12.C.24.05.08 .

Ik heb wel op tweakers gelezen dat meer mensen na de laatste update (in december) last hebben van uitvallende tv boxen maar volgens mij geen modems. 

Wat zijn nu goede opties / Iemand tips? 

Beste antwoord door sanderjk01

Net toch ook maar gebeld met service. De modem is uitgeleverd met een verkeerde adapter waardoor deze uitvalt. Ik krijg een nieuwe opgestuurd.

Gister de nieuwe power adapter aangesloten. Tot nu toe is alles stabiel. Modem is al 12 uur onafgebroken aan het draaien 👌🏻

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 6, 2025

Net toch ook maar gebeld met service. De modem is uitgeleverd met een verkeerde adapter waardoor deze uitvalt. Ik krijg een nieuwe opgestuurd.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@sanderjk01. Goed dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice! Fijn om te horen dat het probleem is gevonden en dat er een nieuwe adapter jouw kant op komt. Hopelijk is hiermee alles snel opgelost.

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 10, 2025

Gister de nieuwe power adapter aangesloten. Tot nu toe is alles stabiel. Modem is al 12 uur onafgebroken aan het draaien 👌🏻

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@sanderjk01 Fijn om te horen dat de nieuwe adapter alles nu stabiel houdt! Als je na 12 uur nu nog steeds een stabiele verbinding hebt, lijkt alles goed te werken. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, weet je ons te vinden! 😊