Skip to main content

Ik heb een nieuw hussel abonnement met tv, internet, telefoon vast bellen. enz.  En ik zou €15,- korting krijgen.

Met elkaar €56.99

Als ik in "Mijn KPN” kijk dan staat het daar goed vermeld, maar ik heb nu al 2 facturen gehad waarin ik €61,98 moet betalen. Nu zie ik wel wat daar fout aan is, namelijk er wordt €4,99 afgehouden voor het opnemen pakket. En aangezien ik  2  tv ontvangers heb en daar ook voor betaal, zou het opnemenpakket gratis moeten zijn.

Mijn Klantnummer ************

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Grace37, welkom op het Forum! Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Mijn gegevens zijn inmiddels aangepast!


Bedankt! Ik heb alles er bijgepakt en zie inderdaad het zelfde. Je hebt 2 ontvangers én betaalt voor het opnemenpakket. Je betaalt daardoor inderdaad €5 teveel nu. Ik heb even gekeken hoe we dit het beste op kunnen lossen. Als ik dit in mijn systeem wijzig wijzigt de korting namelijk ook automatisch van €10 naar €5 en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik stel voor dat ik je de korting die je zou mislopen (en de afgelopen periode) in het systeem zet als een eenmalige vergoeding en het opnemenpakket voor je op gratis zet.
Kan je je hierin vinden?


Hoi @Grace37 het is inmiddels een paar dagen later, ik heb nog geen reactie van je gehad. Mijn aanbod staat nog steeds 🙂 ik heb dit ook in je dossier vermeld dus mocht je hier liever telefonisch contact over hebben kan je ook met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega daar kan het dan ook voor je in orde maken!


Sorry, ik dacht dat ik al een berichtje had gestuurd, maar ik denk dat ik vergeten ben op "Verstuur” te klikken.

Ja hoor, daar kan ik mij wel in vinden als de prijs volgende keer wel klopt.

Bedankt zover,

Groetjes, Grace


Top! Ik heb het bij deze ingediend. Van de wijziging zul je dadelijk een bevestiging ontvangen. De vergoedingen staan op de eerstvolgende factuur! 
Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden!