Skip to main content

Hallo KPN Ik heb de Frizbox  7490 ontvangt al een tijdje niets meer door een verkeerde instelling staat hij als repeater aangeduid. Ik kan ook niet op de inlog pagina ik krijg error pagina niet beschikbaar en bij Fritzbox scannen geen netwerk connection IP adres te vinden heb mijn oude KPN internet  Experiabox v10A weer aangesloten wat heel traag is en portforward werkt niet op de Experia box.

Wat kan ik het beste doen om alles weer goed te laten werken bv een draadloos MKB alles in EEN om mijn telefoon centrale op te zetten via Fritzbox graag u hulp voor dit alles hoop spoedig bericht te ontvangen. Vriendelijke groet,.  Bedankt SHINE.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Shine is dit een huurbox van KPN of eigendom?

Indien een huurbox, het speciale klantennummer even bellen.

Indien een eigen box, misschien de box een fabrieks-reset geven en van daaruit weer opnieuw instellen.

Succes.

 


Bedankt allemaal voor jullie reactie. En welke nummer is het speciale nr. van KPN die is mij niet bekend. Shine,

 


Hallo @Shine als het een huurbox is van KPN even met 0800 0402 bellen en zeggen dat je een Frtizbox in huur hebt van KPN en daar een vraag over hebt, dan wordt je naar de speciale helpdesk doorverbonden.

Dat werkt dus niet als de router je eigendom is.

 


Hallo @Shine als het een huurbox is van KPN even met 0800 0402 bellen en zeggen dat je een Frtizbox in huur hebt van KPN en daar een vraag over hebt, dan wordt je naar de speciale helpdesk doorverbonden.

Dat werkt dus niet als de router je eigendom is.

 

Dàn moet je naar de maker AVM van de FRITZ!Boxen in Berlin. Er zitten daar vier medewerkers die je in het Nederlands kunnen helpen. Ik heb daar goede ervaringen mee.