Skip to main content
Beantwoord

Mijn Glasvezel aansluitpunt is niet compleet waardoor ik niet kan aansluiten

• 11 februari 2024
  • 1 reactie
  • 1139 keer bekeken

Hoi,

Ik heb mijn installatie-pakket ontvangen voor kpn telecom en ben nu gesommeerd volgende week de installatie te voltooien. Ik heb echter het gevoel dat er nog een stap mist in het aansluit-proces van mijn modem.

• De genoemde aansluitpunten in de handleiding komen niet overeen met het aansluitpunt in mijn meterkast.
  • Ik heb een externe (niet-verwarmde) meterkast en heb aangegeven dat ik mijn aansluitpunt in de woning zelf wil. Dit was volgens de monteur van kpn-netwerk een stap die ik nog met kpn zelf moest nemen.
  • Zowel de rode kabel als de witte kabel met de gele stekkers lijken te ontbreken in mijn installatiepakket.

Vriendelijke groet,

Mart

Beste antwoord door JanD

De bijbehorende glasvezelkast die over dat witte kastje geschoven moet worden, ontbreekt @Mart3 ,

Morgen even bellen met 0800 0402 onder werktijd en/of een gratis monteur inplannen die alles werkend oplevert.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

JanD
Superuser
  • 10839 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2024

De bijbehorende glasvezelkast die over dat witte kastje geschoven moet worden, ontbreekt @Mart3 ,

Morgen even bellen met 0800 0402 onder werktijd en/of een gratis monteur inplannen die alles werkend oplevert.