Skip to main content

Onze glasvezel internet blijft wegvallen, dit duurt elke keer een aantal minuten en dan is de verbinding weer hersteld. Het wegvallen gebeurt een aantal keren per week, soms dagelijks.

Het wegvallen vindt overdag (vaak in de ochtend) plaats. Sinds we een alarm hebben via de glasvezel verbinding krijgen we hier een melding van, maar wellicht speelt het al veel langer.

We hebben een Experia Box v10 (ZXHN H369A) waar het alarm rechtstreeks (bedraad) op aangesloten is

Hier hetzelfde probleem. Sinds KPN onderhoud is het helemaal drama. Gisteren en vandaag continu wegvallende internetverbinding. Lekker thuiswerken zo, niet dus!!!!

 

kpn bellen helpt niks. Die hebben het alleen maar over stekkertjes. Daar zit het probleem niet in.

er is iets waardoor die v10 crasht. Alleen zijn wifi blijft werken maar alles wat bekabeld is aangesloten valt weg. 
 

kan de v10 niet met switches omgaan of met hun eigen kpn tv kastje?

ik kan niet wachten tot ik over 7 maanden weer naar Ziggo terug kan……pffffffffff zo frustrerend dit. 


@Johannes Ol Om toch het modem uit te sluiten heb ik een andere Experiabox besteld. 

Ik stuur je een privé bericht met verder informatie over het omruilen. 


Reageer