Skip to main content

Ik heb juli dit jaar glasvezel aansluiting gekregen en een kastje toegestuurd gekregen voor aansluitingen van computer binnenshuis. 

Helaas werkt het niet, 2x een monteur geweest van KPN in augustus kwamen er uit daarna niks meer vernomen van KPN glasvezel werkt nog steeds niet !!

Slechte service van KPN !!

Hallo @Marpet , wat vervelend dat je glasvezel nog steeds niet werkt!

Wat heeft de monteur gezegd / geconstateerd toen die bij jou was? Normaal zal diegene een vervolg moeten communiceren als blijkt dat er verderop nog een probleem is.


Hoi Arjan , bedankt voor je reactie.

Ja volgens hem zat het probleem buiten, ik heb toen een 2 dagen later een sms ontvangen van KPN dat ik met spoed  moest bellen met een speciale code, gedaan kreeg ik te horen dat het opgelost gaat worden ! Maar ik ben nu ruim 2 maanden verder en nog helaas niks van KPN vernomen !

Ik woon in een flat 6 hoog bij de buren beneden mij werkt het perfect.

Dus maar afwachten, ik vindt het wel jammer van KPN sturen wel mailtjes u heeft glasvezel hahaha !  


Hè wat rot dat je glasvezelaansluiting nog steeds niet werkt. Als het probleem buiten je huis zit, kan het soms gecompliceerd zijn om op te lossen. Zeker als ervoor gegraven moet worden, dan zit je vast aan aanvragen van vergunningen en dergelijke. Maar goed, dat maakt het niet minder vervelend.

Ben je intussen wel voorzien van een noodpakket of ander soort verbinding? En ik neem aan dat er nog een ticket loopt bij onze technische dienst, wordt je daarvan op de hoogte gehouden? Het is wel de bedoeling dat je glasvezelverbinding een keer gaat werken, natuurlijk.


Hallo Alexandra, bedankt voor je reactie !

Ik wordt helaas niet op de hoogte gehouden door KPN  !! 

Maar ik heb nog wel verbinding met KPN via het oude systeem de telefoon lijn.

Ik woon in een flat 6 hoog bij mijn buren op de 5de en 1ste etage  werkt het perfect.

De glasvezel loopt via een goot van beneden naar boven toen de mannen de glasvezel ter hoogte van ons waren zagen wij dat er een aantal glasvezels kapot waren toen hebben wij aan de uitvoerder gevraagd of dat wel goed gaat i.v.m. beschadigde glasvezel, was volgens de uitvoerder gaan probleem want er zaten 21 glasvezels in de kabel waarvan er maar 12 gebruikt gaan worden dus komt allemaal  goed. Dus niet !!

Maar ik vindt het jammer dat ik na 6 weken nog geen reactie van KPN hebt ontvangen.


Reageer