Skip to main content

Hou kom ik op een site waarop/waarmee ik mijn KPN-homepage kan bewerken.
Ooit gestart onder Hetnet, daarna over in KPN. Een tijdlang uit de lucht geweest.
Uiteindelijk weer actief geworden en bewerkbaar (gebrekkige editor dat weer wel).

Voor het laatst in 2008 bijgewerkt. En nu wilde ik er weer wat mee doen. Ik vind mijn page op het internet. maar nu hoe kom ik nu in “de werkpage”?

   

Dit zegt me niets. Dit heeft verder niets met ons te maken, maar ik denk graag mee. 

Het gaat erom dat je index.htm bestand klopt, die je opent in Kladblok bijvoorbeeld. Die moet in ieder geval de volgende structuur hebben. Dan heb je een lege pagina. Alles tussen body en /body kun je zelf invullen om de pagina te vullen. Hopelijk zegt je dit iets. 

 

<html>

<head>
<title></title>
</head>
<body>


</body>
</html>

Bedankt voor het meedenken. Ga weer proberen, ik zal de mapjes “Sti_Trace.log ( leeg )” en “index.html.cnt (regel 00000001106 )” en

“private  (regel 00000001109 )” verwijderen en alleen “index 5.html” controleren/wijzigen (heeft de structuur zoals je beschrijft) en uploaden. 

 

 


Dit zegt me niets. Dit heeft verder niets met ons te maken, maar ik denk graag mee. 

Het gaat erom dat je index.htm bestand klopt, die je opent in Kladblok bijvoorbeeld. Die moet in ieder geval de volgende structuur hebben. Dan heb je een lege pagina. Alles tussen body en /body kun je zelf invullen om de pagina te vullen. Hopelijk zegt je dit iets. 

 

<html>

<head>
<title></title>
</head>
<body>


</body>
</html>

Bedankt voor het meedenken. Ga weer proberen, ik zal de mapjes “Sti_Trace.log ( leeg )” en “index.html.cnt (regel 00000001106 )” en

“private  (regel 00000001109 )” verwijderen en alleen “index 5.html” controleren/wijzigen (heeft de structuur zoals je beschrijft) en uploaden. 

 

 

Alex_P, Bedankt. dat was de truuk. Pagina is weer beschikbaar en met de aangebrachte testwijzigingen. ik kan verder met HTML worstelen.  :grin::mask: 


Top! Graag gedaan uiteraard en succes. :smile: